"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

събота, 22 юни 2013 г.

TAG Liebster Blog Award- 2 част.

  
 
Здравейте, прекрасни



в момента съм в Мол Парадайс и си пия кафето при фонтанчетата докато наблюдавам какво се случва на люлките в Дисниленда на терасите на Мол Парадайс.Така че, предаването е на живо:)))

 


Видях, че съм тагната и номинирана за Liebster Blog Award от прекрасната Ивета от блога  Sapphir Eyes And Rubin Lips и с удоволствие ще отговоря и на нейните въпроси.

up to date
A също така съм номинирана и от удивителната Боби от блога Тhe Beauty Expert и с радост ще отговоря и на нейните въпроси.:)

up to date
Oсвен това съм номинирана и от атрактивната Веси от блог No matter what beauty . Това е чудесно, вече пия следобедното си кафе и съм си в къщи - мога да кажа, че като дете обожавах лексиконите:)))

Първата част от моите отговори, когато отговарях на страхотната Веси от Beautifull Sin, на изумителната Вержи  от блога Мy Sweet Escape и на милата Жести от блога Козметичната кутия, които също ме номинираха и за което им благодаря, можете да прочетете ето тук.



А ето и въпросите на прекрасната Ивета.

1. Обичате ли кафе?

Много.

2. Колко страни сте посещавали досега?



Никога не съм ги броила, но ето един чудесен повод да го направя - Германия ,Украйна, Русия, Зимбабве, Южна Африка, Македония, Чехия, Сърбия, Турция,Словения, Босна и Херцеговина, Хърватска, Италия, Франция, Монако, Испания, Мароко, Египет, Тунис, Малта, Йордания, Израел, Гърция, Холандия, Обединени Арабски Емирства, Алжир, Тайланд, САЩ, Канада, Шри Ланка, Австрия, Англия, Индонезия, Унгария. Мечтая да отида в Япония, но ме е страх от земетресения:(


 
3. Кое е любимото ви число?

7
 
4. Какво бихте променили в себе си, ако ви се отдаде възможност?

Нищо.
 
5. Посочете трите най-важни неща в живота.

Семейството, здравето и приятелите.
 
6. Кой е любимият ви парфюм?

Chanel 5
 
7. Имате ли свободно време за всичко, което желаете да направите?

Ужасно нямам време, въпреки че съм много организирана.Искам денонощие от 32 часа .
 
8. Коя е най-любимата ви дреха?

Роклята.
 
9. Имате ли хоби? Ако да, какво е то?

Ох,имам прекалено много хобита:)))Рисуването е на първо място сред тях.Четенето на второ.Спорта на трето.
 
10. Бихте ли се жертвали за свой приятел?

Ако мога да помогна , помагам винаги. Не съм от хората дето не искат да си развалят спокойствието.
В живота, уви, има и моменти в които не можеш да помогнеш, но дори и тогава опитвам и правя каквото мога.Човек никога не знае дали няма и бяли лястовици.

 

А ето и въпросите на прекрасната и много талантлива Бояна от блог The Beauty Expert.

1. Кое е най-нестандартното нещо, което си правила някога?


Наистина не знам. Може би конкурсът Бъди Грим Звездата на The Beauty And The Fashion- мисля, че е уникален.

2. Мит или истина е схващането, че жена-шофьор няма? 

Мит, аз съм шофьор:)))Но обикновено паркирам като заемам две места, и никога не карам в най-скоростната лента.:))))


3. Кой е любимият или предпочитан от теб модел часовник?
 
Longines - това е моят часовник, той е изцяло със сантиментална стойност, джобен е, мъжки, механичен, навивам го всеки ден, работи все още и то съвсем  точно и е подарък от  моят прадядо, който го е купил 1930 година. Друг часовник нямам.Всеки път като го навия си казвам - Благородството ме задължава:).
 

4. Бърз и лесен трик за красота - коя е твоята петминутна прическа, грим или начин за освежаване в последния момент?

Може би спирала и Бронзовата богиня на Есте Лаудер, използвам тази пудра като всичко и като сенки, и като контур, и като бронзер, и като руж, и като пудра. Препоръчвам този продукт на всички в двуцветния му вариант. Абсолютно си заслужава всяка стотинка - много бързо ви променя цялостно и ненатрапчиво. Трябва ви само една хубава четка към нея, защото пудрата е много хубава, но четката с която се продава е трагедия.

5. Коя е твоята рокля-мечта?

Най-любима ми е роклята на Принцеса Даяна.






















6. Ваканция на ски-курорт, СПА изживяване, круиз или почивка на екзотично място?

А може ли всичко?Искам и ски, и спа , а после круиз по някоя Китайска река и накрая Бора-Бора:)))

7. Обичаш ли да готвиш и кой е твоят специалитет?

Не че много обичам:)))Повече обичам да ходя на ресторант. Но май само с мъжа ми и с кучето обичаме ресторантите:)))И затова използваме кучето за да накараме всички да дойдат с нас на ресторант:)))Примерно казвам - това е най-любимият ресторант на Марципанка, тя иска да ходи там и това веднага минава:))))Кучето ни , малък мопс,го приемат навсякъде:)))Овчарката ни е голяма и я взимаме с нас само на открити ресторанти, нея цял Созопол я познава и тя познава Созопол обаче.:))семейството ми иначе не обича ресторанти, не иска и да поглежда ресторантската храна, която все пак е по-тежка  и обикновено престоя ни в ресторант е има-няма 5 часа:))))Единственият харесван от всички е При Лео, но и там по-малко от два часа не ни мърда. Затова готвя, като имам сигурно не знам колко готварски книги, пособия, подправки и т.н.Аз обичам екзотиката, но  предимно правя  много леки храни, без мазнина. С най-голяма популярност се ползват много салати, всякакви видове пюрета от спанак, коприва и картофи, пържолки, кюфтенца от телешко месо с бял сос, другите видове не вървят:))) и телешко варено - главно е това, отклонения много рядко, ако ми се позволи:))) А това което правя най-хубаво е вита баница и мусака. Тук наистина съм много добра, правя ги по най-старомодния начин, отнема ми много време и  ги ползвам като поощрение:))))) 




 


А сега ще отговоря и на въпросите на прекрасната Веси от блог - No Matter What Beauty

1. Има ли марка боя за коса, която предпочитате най-много?

Да, L'Oreal  Inoa - това е предпочитаната от моята фризьорка

2. На кое давате приоритет когато се гласите - на грима или прическата?

И на двете.

3. Има ли звезда наша или чуждестранна, която ви вдъхновява най-много с визията си?

Ами предвид прекалената екзотичност, която нося в моята външност - няма. Moже би Ищар.Тя е най-близо до мен.

4. Знаете ли колко на брой лака за нокти без да ги броите в момента, имате в колекцията си?:)


О-ле-ле, не знам и аз съм голям лакоманиак. Направо ужас!По-добре, че не знам колко са, така все си мисля, че са малко.

5. На колко години бяхте, когато осъзнахте, че се вълнувате от козметика доста повече от повечето ви приятелки и съученички?

Ами при мен процесът протече обратно - аз никак не се вълнувах от козметика, а приятелките ми много се  вълнуваха. Докато в един прекрасен ден майка ми не ми донесе една палитра, червена на Пупа. Това беше повратния момент. Така се влюбих, че още ме държи:)))

6. Помните ли какъв беше първият ви по-важен козметичен продукт, който си купихте сами/аз например помня, че това беше едно червило и бях в осми клас/?

Сама си купих лак, червен:)))Да отива на палитрата :))))

7. Внезапно ли решихте или дълго обмисляхте преди да почнете да си водите блог?

Отдавна исках, но все не ми оставаш  време.

8. Чувствате ли се понякога зависими от козметиката?

В смисъл?Не, никаква зависимост нямам, преодолях етапа в който ходех навред с едно розово куфарче на Самсонайт, пълно с козметика - обожавах го, още го имам.И пак е пълно:)))Но вече не го разнасям с мен като отивам до магазина да купя хляб:)))))Мисля, че постигнах напредък в преодоляване на абсистенцията относно липсата на розовото куфарче. А си купих и още едно червено пак на Самсонайт и пак го напълних, на него вече не мога да устоя, но това е само, защото е ново.:)))))

9. Има ли модна марка, чиито дрехи предпочитате?

Отнасям се с доверие към някои модни марки.

10.Ниски обувки ли носите по-често или високи?

Нося по-често ниски обувки, обичам и маратонки, а в момента шляпам и с джапанки.Като сложа ток ставам леко височка. Но пък как обичам високите обувки, умирам за тях, ако ще и да се изпотроша.Само си търся повод да скоча на ток и веднага скачам:)))



Това бяха засега моите отговори на въпросите на прекрасните момичета, които ме номинираха за Liebster Blog Award



 


6 коментара:

  1. Уау, тези чашки ли са в мола в момента? Уникални са!

    ОтговорИзтриване
  2. A не са:)))Чашките са пряко от Париж, но и Райският Дисниленд е от същия проектант на Парижкия.
    Друга снимка не намерих:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, имаш един таг и от мен:) - http://nomatterwhatbeauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. O, благодаря:)))ще го направя с удоволствие:)))

      Изтриване
  4. С интерес чета таг-четата на всички! Отново интересен и тук :) Също да кажа, че и аз съм те таг-нала :) Лека вечер!

    ОтговорИзтриване