"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 7 юни 2013 г.

Втора тема от конкурса "Бъдете Грим-Звездата на The Beauty And The Fashion"

Втората тема от нашето звездно грим-предизвикателство ще бъде да се превъплътите в една световноизвестна певица.
 
LANA DEL REY
 
 
БЪДЕТЕ ЛАНА!
 
Срок десет дни считано от днес 7 юни 2013, следователно крайният срок за получаване на вашите участия е 17 юни 2013 до края на денонощието. Участията ще бъдат публикувани на 18 юни, а победителката от втория етап ще бъде ясна на 19 юни.
Пожелавам ви успех!
Вие сте толкова прекрасни, че просто няма как да не се справите!
 
Ето и малко снимки на Лана за вдъхновение:
 

 














 


















 




























 
Очаквам вашите креативни решения на мейл:
 

17 коментара:

  1. Благодаря ти,благодаря,БЛАГОДАРЯ за Лана!!!!!Тя е любимата ми жена,най-красивата за мен,най-талантливата,най-драматичната и емоционалната!Нямам никакво търпение да се заема с нея,смятам да възпроизведа няколко нейни визии,просто толкова много я обичам:)Тя е като подарък за мен,защото докато другите момичета се прехласваха по невероятната Моника и както се оказа-тя е най-красивата за повечето от тях,Лана е моята фаворитка,моят подарък :)))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Mного се радвам, че си така щастлива за Лана!На мен тя също ми е любимка.
      Невероятно разнообразие от визии, а ти, както си невероятно артистична, мисля, че ще си в стихията си.
      Чакам с нетърпение твоя трансформънс проект на тема Лана.

      Изтриване
  2. Супер, тъкмо си направих остър маникюр хахах. Обожавам ретро стила, 50-те и 60-те години, темата отново е много вдъхновяваща! :) Късмет на всички!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Боби, сигурна съм, че ти отново ще дадеш всичко от себе си и ще ни впечетлиш:))Чакам твоя креативен ум с какво ще ни изненада и този път!

      Изтриване
  3. Лана е У-Н-И-К-А-Л-Н-А! Има страхотен глас, визия, поведение.. :) Този етап ще е още по-интересен от предходния. Успех, момичета! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маго, много се радвам, че си така ентусиазирана и направо нямам търпение!:)

      Изтриване
  4. Страхотна втора тема! Лана е същински хамелеон, постоянно сменя визиите, но запазва уникалното си излъчване. Мисля, че този път ще има още повече желаещи за участие, тя е всеобща любимка (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина Лана е такъв хамелеон, очаквам изключително интересен втори етап, още повече, че вече получих първите снимки и трябва да кажа, че са изключително добри:)))
      Жести, сигурна съм, че ще си блестяща!

      Изтриване
  5. Ехаааа! И има оранжева Лана <3 Красота! Толкова да е прекрасна <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че Лана се харесва и на нашата писателка. Прочетох втората глава на романа и съм вече сериозно увлечена. Моля те, продължавай!
      Все пак не забравяй и за Лана!

      Изтриване
  6. От половин час разглеждам снимките и се чудя коя да избера. Много еднотипен грим за мен и нищо интересно. Очна линия и светло или червено червило, цветя.... в голяма чуденка съм. Острите нокти не са мой тип и не ми отиват на плочката. Аксесоарите и дрехите пък са нож с 2 остриета и едва ли ще намеря такива.... С две думи въобще не знам ще мога ли да пресъздам нещо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ивче, ти толкова се доближаваш до някои от визиите, че сигурна съм, че ще направиш нещо запомнящо се и прекрасно!

      Изтриване
  7. Ооооо Лана! Даже вече си харесах няколко визии! Супер избор :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти харесва Лана!Чакам твоя трансформънс, Инче!Сигурна съм, че този път ще си зверски добра.:))

      Изтриване
  8. този път има огромен избор от визии, впечатлена съм и затруднена :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лана наистина е толкова метаморфозна и смайваща, но съм сигурна, че екстравагантното усещане, което виждам в теб, ще те води към нещо много интересно и оригинално. Успех!

      Изтриване