"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 3 юни 2013 г.

On The Road Again!!!- Seventh Edition!

И така, мили читатели и читателки, сега ще се подвижим малко из улиците и булевардите на столичния град София,  в който живее нашата следваща героиня.




Всъщност тя е една истинска Снежанка


която има не седем, а седемдесет и седем пъти по седем джуджета
и се грижи за тях съвсем успешно.

Нашата съвременна Снежанка е срещнала също и своя прекрасен принц
с който живеят щастливо


Тя обича в модата авангардния стайл


и литературата



Позната е и под името Жанет Драгостинова.



Все още няма блог, но възнамерява да създаде такъв веднага щом и остане време.
Принцеса Снежанка или другояче казано  Жанет Драгостинова
участва в опънинг томболата на The Beauty And The Fashion ,
повече подробности за томболата и печелившите вижте тук.,
и я спечели.

Затова днес към нея пътуват разни козметични вълшебства,
а по-точно:

Палитра Boudoir Eyes на Too Faced
Soft and Sexy Eye Shadow Collection
3 steps-3 looks-3 minutes



Червило Just Bitten Kissable на Revlon
040 Rendezvous


Лак за нокти Essie
98 Turquoise&Caicos


Руж Sweethearts на Too Faced
perfect flush blush
One Shade Glams All


Към всичко това


има изненада:)
Тук лееекичко ще повдигнаме завесата и ще споменем, че това е най-нашумелият в момента  литературен бестселър.
Но кой е той , както и какво друго има в тази кутия под розово-сребърната панделка


ще разберете от
самата Жанет Драгостинова.


 А вие останете с нас , защото много скоро отново ще имаме новини!

5 коментара:

  1. Great post ! I plan on visiting Sofia next summer :)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер подаръци! Дано си направи скоро блог да си имаме нова колежка! :)
    Много ми е интересно и коя е книжката.. :)

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен ми се разтрепераха краката:)Не съм и сънувала даже такива подаръци и красоти.Благодаря,благодаря много.Невероятно добър и мил човек с голямо сърце си,Светле.Ти буквално украсяваш дните.Този твоят мъж с Господ ще е говорил като те е срещнал.Още веднъж благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Получих прекрасния подарък от The Beauty And The Fashion!!!!!
    Днес рано сутринта един софийски гълъб потропа на прозореца ми и ми остави депеша,че скоро към моя дом идва каляска.
    Веднага скочих и като се размятах в кухнята,за две минути поръчах няколко пици на Виктория,после спретнах една софийска баница,съвсем близо до дома ми има чудесна пекарна.И точно бъркам айряна и се чу тропот на конски копита,...Излизам и какво да видя - джуджето на The Beauty And The Fashion понесло розова кутия по-голяма от ръста му.И тя за мен!!!!
    Поканих милите гости на софийска баница,айрян и италианска пица.Похапнаха, пийнаха и тръгнаха към следващия маршрут.Бил някакъв далечен,промърмори джуджето,но ще се справим.
    А аз започнах да разглеждам подаръците.Палитрата Будоар на Too Faced ми е мечта отдавна и много,много ми харесва.Тя е малко бижу за всяка дамска тоалетка. Благодаря ти,мила Светлана!
    Ружът във формата на сърце е толкова сладък и прекрасен,че не се сдържах и веднага се наружих!Лакът на Есси е в цвят,който обожавам,а червилото на Ревлон е точно това,което исках.
    Всичко е прекрасно!
    И сега изненадата - изненадата невероятно много ме зарадва,защото е прицелена точно в следващото ми най-любимото ми занимание.Обожавам исторически трилъри,обожавам ги!!!И какво да видя - INFERNO,Dan Brown на английски,луксозното първо издание на последния роман на писателя,което излезе преди броени дни в твърда корица.Невероятно удоволствие!!!!
    Отново благодаря!Щастлива съм много!Нека доброто да се връща многократно към своя прекрасен подател!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотен разказ и наистина невероятна изненада! <3 Съз здраве да си ползваш всичкоооо <3

      Изтриване