"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 3 юни 2013 г.

On The Road Again!!! - Sixth Edition!

И така, мили читатели и читателки, дойде време повечко
карети, каляски, въздушни балони и т.н.
да тръгнат на път за да може да разнесат подаръците от
опънинг томболата на The Beauty And The Fashion.
Повече подробности за томболата вижте тук.



Днес ние тръгваме към един чуден свят от източните приказки




където времето сякаш е спряло, чува се ромона на стотици шадравани, ветрецът леко поклаща хиляди лалета, а в красивите къщи девойки бродират с много търпение своя чеиз.
Добре дошли при Шехерезада или както е известна с не по-малко красивото си име Айнур Алиева, която разказва също като Шехерезада увлекателно приказки от Хиляда и една нощ,
но го прави с игла, панама и конец, което е изкуство отдаващо се на малцина.





най-новият - Фарът.

За повече от нейните красоти вижте в статията Бродерията на Лунната светлина или невероятните гоблени на Айнур, ето  тук.

Като истинска източна принцеса Айнур мечтае да се разходи из древните пирамиди в Египет.


Тя има прекрасно семейство и двама чудесни сина.


Айнур и големия и син.

Освен бродерията обича веселбите, танците и хората:


а също и пикници сред природата и риболова, където двамата с нейния съпруг са истински майстори.


Към уютния дом на Айнур, днес пътува каретата на The Beauty And The Fashion,
за да донесе нейните награди от опънинг томболата,
която тя спечели.


Палитра на Bourjois
Smoky Eyes
11 Bleu Jeans



Червило Max Factor
730 Flushed Fuchsia


Спирала Max Factor
False Lash Effect
Fusion
Volume&Length


Лак за нокти
Bourjois
So Laque Ultra Shine
62 Rose Imaginaire

Лак за нокти
Bourjois
So laque Ultra Shine
40 Violet Couture


Към всичко това


има 3 гоблен -комплекта, но кои точно



ще разберете от самата Айнур Алиева, която няма блог, но има фейсбук страничка или може да ни гостува тук, според както иска и пожелае.


А вие останете с нас, защото много скоро отново ще имаме новини!



 Подаръкът от томболата е вече при Айнур!


Очаквайте включване и от нея:))))

A ето и блога на Айнур, много е интересен, посетете го






9 коментара:

  1. Чудесни подаръци, най съм изумена от това, че влагаш нещо лично в тях. Комплименти за добрия вкус и подбор. Очакваме да разберем изненадите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесни са наистина!

      Изтриване
    2. Ама стига сте ме хвалили де!:))))Аз просто по друг начин не си представям нещата, честно казано със всички сили се сдържам да не правя по-големи подаръци, съвсем сериозно:)Просто съм си такава.Знам обаче, че някои хора се стряскат от по-големи подаръци и се шашардисват и почват да се притесняват, да си мислят,че са ми задължени и какво ли още не? ...
      Затова съм по-въздържана.
      Иначе ако трябва да подарявам това, което аз наистина искам и реша...о-ле-ле!
      Да правя подаръци е вид мое хоби:)Дори леко се гордея, че съм добра в него:)Разбира се, сигурно се заблуждавам:)

      Изтриване
  2. Олелеее, развълнувах се, краката и ръцете ми изтръпнаха, вцепених се. Светле, мила Светле, какви са тези красоти. Много е, не заслужавам чак толкова и такова внимание. Това е направо прелестно. Благодаря ти!!! Прекрасна си :)Чакам с нетърпение карети, каляски, въздушни балони и т.н

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Олеле, Айнур:)))На мен пък точно обратно - много малки ми се виждат подаръците.И все ми се вижда, че не са достатъчни:))
      А за теб пък много повече ми се иска да сложа:)))
      Щом си казала с балон да е, добре:)))))

      Изтриване
  3. Стратохни подаръци! Айнур, да си ги ползваш с много здраве!
    И аз съм много впечатлена как Светлана влага по нещо лично в подаръците! Така те стават още по-специални! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Маги! Тя е просто страхотна...

      Изтриване
  4. Айнур,прекрасни подаръци наистина!Да ушиеш гоблените и да ни показваш после красоти!

    ОтговорИзтриване