"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

четвъртък, 6 юни 2013 г.

Конкурс "Бъди Грим-Звездата!" - Първо превъплъщение - TO BE MONICA !!!


Здравейте,
Публикувам снимките , визиите и грима на участничките в първото звездно превъплъщение
 Бъдете Моника Белучи!  
TO BE MONICA BELLUCI!

от конкурса
Бъди Грим-Звездата на The Beauty And The Fashion
по азбучен ред:







Али Джонсън , блог - My Life In Phuket:)




Валейа














Верджи Ганчева, блог My Sweet Escape











Веселина Вълкова, блог - Beautifull Sin












Елена от Maquilab

 


Ивета Ристанова, блог - Sapphir Eyes And Rubin Lips











Ина Максимова, блог - ...Seriously???




Ида от Ida and makeup








Магдалена Гънгълова, блог - Маggie's Blog







Мария от Berry's place




Мария-Магдалена Илчева


Нина Василевич от Women's Temptations


Снежана Атанасова, блог Cats, Rings And Other Beauty Things



Хриси oт Hrismakeup







A сега е ваш ред да определите чрез коментари и класации
Първата Грим Звезда на Публиката на The Beauty And The Fashion,
коя ще е тя, казвате вие.
Сега е 16 часа българско местно време, 6 юни, четвъртък - гласуването с коментари ще продължи до 16 часа българско местно време, 7 юни, петък - цели 24 часа:)
А строгото, зло и намръщено жури представено изцяло в мое лице се оттегля на заседание.
Трябва да мисли
коя да е
Първата Грим Звезда на Първия етап на Конкурса
"Бъди Грим Звездата на Блога The Beauty And The Fashion" и преди всичко коя да е следващата тема на звездното предизвикателство, защото
Този път Победителката ще бъде определена от нашата звездна гостенка. Тя разгледа много внимателно вашите снимки , грим, визии и определи решението си.
Утре, моля, очаквайте
победителката да бъде обявена от най-красивата българка.
Коя е тя ли?
Тя е истинска фурия от красота, сексапил и блясък, ...


отговорите утре!







30 коментара:

  1. Всички са се справили чудесно и изглеждат страхотно! Най-много обаче ми допаднаха Валейа и Мери! Невероятни сте!

    ОтговорИзтриване
  2. Ами не мога да си избера само една пък! Но като че ли най-много ми харесват превъплъщенията на Вержи и Бояна :)

    ОтговорИзтриване
  3. Охххх, много красиви момичета видях. Най ми легнаха на сърце обаче следните 3:

    2. Бояна Петрушевска , блог - Тhe Beauty Expert
    3. Валейа Стоянова, блог Little Red Bloodsucker
    4. Верджи Ганчева, блог My Sweet Escape

    Не мога да кажа обаче коя да е първа, защото и 3 са се справили повече от добре. Много трудна задача.

    ОтговорИзтриване
  4. Хахах и аз съм за Вержи, но тя пък е прелестна със всякакъв грим, има уникални очи. Мери, страхотно червило, много смело и определено ме грабна. Всички са много красиви, ако трябва да изброявам поименно кое в коя ми хареса, ще напиша роман.

    ОтговорИзтриване
  5. Моят глас е за Веселина Илиева, блог - The Girl Who Invented Romance :) Успех на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ей, паднаха ми очите! Много красоти, много нещо :))) Всички сте прекрасни!
    Но Боби (the beauty expert) и Вержи (My Sweet Escape) ме накараха да ах-на много :))

    ОтговорИзтриване
  7. Жестислава! С две ръце подкрепям! :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Бояна Петрушевска , блог - Тhe Beauty Expert :)

    ОтговорИзтриване
  9. wow! Аз толкова красота на едно място не съм виждала!!!!
    Моят глас отива за Боби (Бояна), а ако има второ място - то него си делят Веси Илиева и Валея <3
    Леле, всички сте толкова прекраснииииии <3 <3 <3
    Надявам се, да няма обидени, защото до една сте прекрасни! И го казвам съвсем искрено!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. WomanBerry съм, не знам защо излязох с този профил на коментара хахахахах :*

      Изтриване
  10. Прекрасни сте, момичета. <3 Ще гласувам за Мери ( Бери ). Мисля, че е пресъздала грима от избраната снимка прекрасно. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Толкова красота на едно място,зашеметена съм!Вержи няма да я коментирам,изписано е много за нея по-горе:)
    И понеже замисълът на играта за мен е не само да се вдъхновиш,ами и да заприличаш на звездата,а именно грим-трансформация,ето момичетата,които най много ми заприличаха(за мен е по-лесно да гласувам по този критерий,защото на всяка една гримът е много красив и няма да мога да избера):
    Христина Попова
    Магдалена Гънгълова
    Мария Сталянова(момиче,устните ти са убиец,самата Белучи може да ти завиди!)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И май повечето сме си харесали една определена снимка,ха-ха :)

      Изтриване
    2. Весе, благодаря ти! (blush) Аз съм щастлива, защото ужасяващо огромният ми херпес не личииии :D
      За малко и аз да направя грим по тази снимка, която повечето сте избрали :) Ама мноооого щеше да си личи гадта малка :D

      Изтриване
  12. Всички са се справили страхотно, но моят глас отива при Мери- Womanberry :)

    ОтговорИзтриване
  13. Всички са се постарали и много ми харесват. Моят глас отива за Вержи :-))

    ОтговорИзтриване
  14. Ехаа, много красота, много нещо! Нека всички да видят колко красиви са бг жените :))))Всички наистина са се постарали. Аз да си призная - правих визията днес сутринта, ужасно набързо и без да си правя косата, защото нямах никакво време. Като цялостен замисъл обаче мисля, бе Боби доближава най-много оригинала :) Като вдъхновение... мога ли да гласувам за всички? :)

    ОтговорИзтриване
  15. Казах аз на Светлана, че не съм за тук...Всички сте повече от страхотни. :))
    Най-много ми харесва и се доближава до оригинала , според мен, Боби с блог - Тhe Beauty Expert

    ОтговорИзтриване
  16. Момичета :) Ф-А-Н-Т-А-С-Т-И-Ч-Н-И- сте :)няма думи :) истински празник за окото и душата, а почерпих и интересни идеи за опушване :)

    ОтговорИзтриване
  17. Прекрасни сте, момичета!
    Браво на Светлана за идеята и на вас за чудесните превъплащения.
    Ето я и моята класация:
    1.Мери от Womanberry
    2.Бояна от Тhe Beauty Expert
    3.Валейа и Верджи (не знам дали е позволено двете да си делят мястото, но не мога да реша и двете ми харесват страшно много :) )

    ОтговорИзтриване
  18. Най-ми хареса Вержи. Хареса ми не само грима и а и самите вежди (не харесвам тънко оформени). За мен тя е най-близко до целта.
    А след това е Магдалена Гънгълова. Тя също ми хареса много.
    Успех на всички момичета!

    ОтговорИзтриване
  19. Личи си, че всички момичета много са се постарали, има много красиви превъплъщения. Моят глас е за Христина Попова, като грим и излъчване според мен най-много се доближава до оригинала. (:

    ОтговорИзтриване
  20. Ох ама то и моето място не е тук, леле леле, какви сте талантливи всичките!
    Гласувам за Бояна - The Beauty Expert :)

    ОтговорИзтриване
  21. Такива красоти сте сътворили! :) Гримовете и превъплъщенията на всичките са супер! От половин час се чудя коя да избера, всяка една ми харесва с нещо. Ама и как повечето сме се втурнали да правим грим на една определена снимка. :)
    Аз си избрах 3 момичета. И другите са прекрасни, но тези 3 адски много са се доближили до целта (според мен). И те са:
    1 - Бояна
    2 - Веси Илиева
    3 - Жестислава

    ОтговорИзтриване
  22. Всички са се постарали много и са се справили много добре. Тук обаче идва момента, коя от тях има най-близка визия до Моника Белучи като изключим грима... и може би точно тези момичета ни допадат най-много. На мен лично ми харесаха 3 от момичетата и това са :
    Бояна Петрушевска
    Вержи Ганчева
    Ида
    Успех на всички момичета ! :)

    ОтговорИзтриване
  23. Много красиви момичета има в България!!Гледам красоти и направо не знам какво да кажа!
    Много сте хубави,момичета!Всички сте се старали,това се вижда.
    Много труден избор.
    Мисля,че най-добре се е справила Бояна Петрушевска,тя е номер едно според мен-при нея всичко е направено.И всичко е обмислено.
    Затова аз давам моя глас за Бояна.
    Искам да отлича и други момичета,които са се справили много,много добре - Вержи Ганчева,Ивета Ристанова,Маги Гънгълова,Мария Сталянова,Нина Василевич,Веселина Илиева,Ида.Но и всички други също са прекрасни,всички са положили усилия и предполагам,че този конкурс ще бъде и обучителен и всички ще научат много за грима и цялостната визия.Аз също мисля да се включа.Очаквам с нетърпение следващото звездно предизвикателство,както и коя ше е победителката на етап първи.Също много съм нетърпелива да разбера коя е популярната българка,която ще обяви победителката,макар,че предвид темата имам предположения и догадки.Да видя дали ще бъдат верни!
    Успех на всички момичета пожелавам и аз!:)

    ОтговорИзтриване
  24. Всички сте прекрасни <3 .

    Аз гласувам за
    1. Мария Сталянова,
    2. Бояна Петрушевска иии
    3. Вержи Ганчева .


    Много сте красиви всичките, имате си огромна награда - красота ;).

    ОтговорИзтриване
  25. Много интересен конкурс!Падна ми шапката направо!Всички момичета са много хубави.Но така е българките сме известни,че сме много красиви.
    Аз гласувам за:
    1.Бояна Петрушевска
    2.Веселина Вълкова
    3.Елена Дойнова
    Които според мен са най близо до идеята за гримтрансформънс и си личи,че има потенциал в тях.
    Присъединявам се към Boryana и считам,че огромната награда на красотата е дадена на всички участнички:)

    ОтговорИзтриване
  26. Много е хубаво.Давам своя глас за:
    Ивета Ристанова
    Магдалена Гънгълова
    Ида

    ОтговорИзтриване