"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

сряда, 19 юни 2013 г.

Кой печели втория етап от конкурса Бъди Грим Звездата на The Beauty And The Fashion!

И така, дами, удари часът на истината!



Всички се справихте блестящо на  този етап и много ме затруднихте:))
Бояна, Валейа и Нина са победителките от етап Бъдете Лана!







Ще разгледам накратко какво харесах и какво не харесах във всяка от вас.

1. Али Джонсън - се е справила много добре, има огромен прогрес и аз този път нямам никакви забележки. Единствено втората визия не ми харесва. Снимката на Али е като за паспорт, а не е това целта.Прическата на Лана не е наподобена въобще, а това не е сложно в случая - няколко фиби.

Това е снимката, която харесвам, доколкото на нея е едно красиво момиче, но не харесвам, като снимка за конкурс Бъдете Лана, защото никак не е артистична.


За сметка на това тази снимка е вече много добра:


Браво, Али!9 от 10 за тази снимка!


2. Бояна
Всеки детайл е на мястото си. 10 от 10!


3. Валейа  - Валейа този път вече е на нивото на което очаквам да бъде, макар, че аз от нея и още искам.
10 от 10!

4. Вержи - Искам от Вержи още малко артистизъм, а може и много артистизъм.
Тя е перфектна технически и много , много ми харесва. Искам обезателно да продължи.Освен това да отбележа, че тя единствено е акцентувала както трябва върху очната линия.
Много вярно и много точно.
9 от 10!

5. Веселина Вълкова - благодаря и за участието, това също е важно.
Тя сама каза, че е направила на бързо своя грим.Да, така е.
6 от 10!

6. Веселина Илиева
Много артистична, много визии, много идеи, липсва ми техническото съвършенство.
Весе, можеш още!
8 от 10!

7. Десислава Пальова - радвам се от това включване, когато видях снимките и направо ....някой трябваше да се реши да направи розова Лана!Одобрявам!
Не ми харесва диадемата, исках истински, живи рози, и по - силен акцент върху долните мигли, и лекичко по-голяма уста.Тя обаче ще бъде корицата на моите теми във фейсбук и навсякъде.Смелата и идея ме спечели:)
9 от 10!

8. Диляна Тасева - много добро първо включване на Диляна. Много добре направен грим, много ми хареса.И пчелата и всичко.Още малко обаче!
8 от 10!


Ето го и продължението:

10. Ивана Николова - прави първо включване в конкурса, много оригинален грим е избрала,
не чак толкова добре реализиран.
8 от 10!

11. Ина Максимова - получава направо
10 от 10!
Тя направи такъв скок, че аз съм поразена. Прекрасна си , Инче.


12. Магдалена Гънгълова - Маги представи най-много снимки, най-много визии, най-много идеи. Единствена ми забележка е, че розата можеше да бъде истинска,  и тена по-изравнен,
но за това няма да и взема точка.
10 от 10!


13.  Мери - се представи много добре и този път, въпреки, че е правила сама снимките,
тя е помислила и за бялата якичка , и за розите в косите, а и грима го е възпроизвела много точно. Уцелила е и изражението и позата.
Мери е много силен играч!
10 от 10!

 14. Мария-Магдалена Илчева умее добре да се гримира, това го видяхме и от предишното и участие, но този път не се е постарала.
7 от 10!

15. Нина Василевич - се е справила блестящо, всичко при нея е точно, поза, грим, жест, кадър. Браво, Нина!
10 от 10!

16. Снежана Атанасова - е отново раздвижена, идейна, интелигентна, артистична, техническото изпълнение не е точно - само засега, надявам се.
9 от 10!

17. София Тодорова - София прави също силно участие, много добре направен грим,
не са улучени позите, фона и жест.
Софи, можеш повече!
8 от 10!

18. Христина Попова - се е справила много добре и този път, като този път е още по-добре. Изчистила е фона. А птицата, която тя сама е нарисувала е невероятна.
10 от 10!





 Победителка на публиката е Мери. Тя получи най-много гласове от вас - 14 гласа. Гласовете бяха броени от Маги, на която вярвам.
Следваща е Бояна - 10 гласа.
Следва Валея - 9 гласа.
 Нина - 8 гласа.
Хриси - 7 гласа
Вержи и Деси - 6 гласа.

Звездната ни гостенка този път не ме улесни, защото харесва всички.

Представям ви Мария Мутафчиева от
Мери Бойс Бенд!







Тя е прекрасна мила дама, която разгледа вашите участия и хареса много всички вас.


Поради тази причина аз ще трябва самостоятелно да реша на коя прекрасна
да дам наградата от втори етап.

 Реших да прилагам система от точки, като за първия етап всички получавате 9, само първите три тоест Бояна, Вержи и Нина - получават по 10 точки.

Когато пропускате етап точките ви са нула, това е ясно, предполагам.

Днес моят избор за победителки е три момичета на които ще дам награда и те са:
1. Бояна
2. Валейа
3. Нина

Редът е азбучен !

Не давам награда на Мери въпреки, че изключително я харесвам, само защото знам, че може много повече. Дори повече от това, което показа на този етап.
Макар и с много добро представяне, тя може още - а това не беше най-силното и изпълнение,
убедена съм в това.
Мери, чакам твоята Одри!


Корица на темата ми ще бъде Десислава Пальова.
Артистичното и чувство , усета и за екстравагантност ме радват безкрайно.

Победителките от етап Бъдете Лана! - Бояна, Валейа, Нина , ако искат, нека се свържат с мен на познатия им мейл за уточняване на подробности по награждаването им- svetlanathebeautyandthefashion@abv.bg


:))))

A ето и точките до момента, те се формират така:
Всяка победителка на публиката взима по 5 точки бонус на кръг.
Всички момичета от първи кръг взимат 9 точки,
само избраните за най-добри от Венета Харизанова, а по -точно:
Бояна -Вержи-Нина - 10 точки за първи кръг.
В кръг в който не сте участвали получавате 0 точки.

Участвали 21 момичета досега.

Точки до този момент:

1.   Али Джонсън- 9+9=18 точки
2.   Бояна Петрушевска- 10+10=20 +5 точки бонус от публиката за първи кръг  =25 точки
3.   Валейа Стоянова- 9+10=19 точки
4.   Вержи Ганчева- 10+9=19 точки
5.   Веселина Вълкова - 9+6=15 точки
6.   Веселина Илиева - 9+8=17 точки
7.   Десислава Пальова- 0+9=9 точки
8.   Диляна Тасева - 0+9=9 точки
9.   Ели Дойнова - 9+0=9 точки
11. Ивана Николова - 0+8=8 точки
12. Ивета Ристанова - 9+0=9 точки
13. Ида - 9+0=9 точки
14. Ина Максимова - 9+10=19 точки
15. Магдалена Гънгълова  -9+10=19 точки
16. Мери - 9+10=19 точки +5 точки бонус от публиката за втори кръг=24 точки
17. Мария -Магдалена Илчева - 9+7 =16 точки
18. Нина Василевич - 10+10 =20 точки
19. Снежана Атанасова - 9+9=18 точки
20. София Тодорова - 0+8=8 точки
21. Хриси Попова - 9+10=19 точки

Утре очаквайте и временното класиране:)

Ето как изглежда и временното класиране за Голямата Награда и титлата Грим Звезда.

1. Бояна Петрушевска    25 точки
2. Мери                            24 точки
3. Нина Василевич         20 точки
4. Валейа  Стоянова       19 точки
4. Вержи Ганчева           19 точки
4. Ина                              19 точки 
4. Маги                            19 точки
4. Христина                    19 точки
5. Али                              18 точки
5. Снежана                      18 точки
6. Веселина Ил.              17 точки
7. Мария Магдалена      16 точки
8. Веселина В.                15 точки
9. Десислава                     9 точки
9. Диляна                          9 точки
9. Ели                               9 точки 
9. Ивета                            9 точки
9. Ида                               9 точки
10. Ивана                         8 точки
10. София                        8 точки  


Повече за условията на конкурса Бъди Грим Звездата! четете тук



38 коментара:

  1. Благодаря ти,мила Светлана:)Не се съмнявам и грам в компетентното ти мнение,но направо си ме пощадила в рецензията си,аз си обявявам този грим за един от най-лошите в живота ми,пълна липса на техника,както казваш,и на фантазия,и на всичко!Нямам търпение да видя победителката и звездното жури!Кой знае коя прекрасна БГ Лана си ни подготвила:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Коментари като този, заличаването ми от списъци на бюти блогъри, клюки по мой адрес, които чувам - изключително ме демотивират и ме карат да преосмисля дали въобще има смисъл да се занимавам и да правя томболи, гивауеи и конкурси.
      Моят блог има изключително стойностно и четивно съдържание и без тези неща. Ако трябва всеки път да чета отрицателни, иронични и агресивни становища, не съм сигурна, че ще задържите вниманието ми.

      Изтриване
    2. Мога ли да кажа своето мнение?Надявам да не обидя никого.
      Според мен съвсем очевидно,че Веселина Илиева е най-добрата от този кръг и мисля,че я подценяват несправедливо.И това е създало грешни представи във водещата на блога.На мен нейните снимки ми харесват най-много.Резултатите от този кръг трябва да се преразгледат.И да се определи друга победителка.Беше написано от водещата на блога,че най-много визии представила Магдалена Гъбгълова.Това не е така.Най много визии е представила Веселина Илиева.Снимките на Магдалена Гъбгълова са много по-малко.

      Изтриване
  2. Много благодаря за милите думи, скокът е резултат на насърчителните ти думи и конструктивна критика. И наистина е така и като цяло имам още толкова позитивни неща да кажа, но ще ги запазя за по-нататък :) Нямам търпение да видя коя е победителката, направо ни печеш на бавен огън в момента :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пиша всичко в момента, направо сте на живо. Иначе никак не искам да ви печа на никакъв огън:))))

      Изтриване
    2. Забелязах, че постоянно ъпдейтваш. Хаха, то така е по-забавно, има тръпка!

      Изтриване
  3. Ооо, и аз благодаря за милите думи! Не съм и предполагала, че умея да се гримирам правилно и технически. Конкретно за Лана наблегнах много на очната линия, защото това е най-видимото в нейната визия - очната линия и миглите. Бях напълно наясно, че не мога да й докарам визията на 100%, просто защото чертите ни са абсолютно различни. А и по принцип се забелязвам, че повече наблягам на идентичността на самия грим, а не толкова на поза и изражение. За артистизма си много права, Светле. Хич не умея да позирам, особено пък когато се снимам сама. Само да вметна, че наскоро един фотограф ме умоляваше да бъда по-артистична, за да ми направи снимка (за една сватба, на която бях шаферка). Аз обаче стоях като пън и само се усмихвах плахо :) Не мога и това си е :D Абсолютно одобрявам всички коментари и... следващия път ще се постарая да пофлиртувам повече с фотоапарата си ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изключително добре се гримираш, и правилно, и технически.
      Наистина само позата и флирта с фото апарата още не ти достигат.
      Благодаря ти, Вержи.
      Ти си от много силните участници.

      Изтриване
  4. Момичета, много ви благодаря за подкрепата! Изненадох се искрено! (bow)
    Честито и на победителките, напълно заслужено. :)))
    А и разбирам Мери от Мери Бойс Бенд за затруднението в избора, то е невъзможно да се избере от толкова много красота!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да се сърдиш, нали:) Знаеш, че можеш още повече:)

      Изтриване
    2. Далеч съм от мисълта да се сърдя :))) Не съм такъв човек :)
      Всеки човек може повече, перфектни няма :))))

      Изтриване
    3. Мери,голямо браво от мен!Заслужено спечелена награда,много ми хареса :)

      Изтриване
    4. Точно така, Мери:))Първият ти етап беше толкова силен просто, че...очаквах много. Но сега пак очаквам много:)

      Изтриване
    5. Мери, истинската награда е за теб, това, че мнозинството те избра :)
      Което не омаловажава прекрасното изпълнение на останалите момичета!

      Изтриване
    6. Мери получава своя бонус от 5 точки на публиката, което веднага я поставя на второ място във временното класиране за Голямата Награда.

      Изтриване
  5. Честито на победителките, те се справиха блестящо наистина! Но Боби вече почва да ме тревожи, тя е безупречна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мен не ме тревожи ни най-малко, напротив доволна съм от нея, както и от много от вас.

      Изтриване
  6. Честито и много благодаря!Надявам се,че не е много нахално да си направя малко самореклама...Направих си и блог,ако на някой му е интересно : http://mirsea.bg-damma.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, аз вече разгледах блога ти, който е много интересен и ми харесва - ако искаш сложи и GFC, понеже примерно аз най вече следя блоговете по този начин:)))

      Изтриване
  7. Стана ми интересно, как броите гласовете?
    Преди да излязат резултатите от пусто женско любопитство преброих колко гласа са събрали някои от фаворитките ми и на Хрис името го срещнах на 9 места, а според резултатите е събрала 7 гласа?

    ОтговорИзтриване
    Отговори

    1. Гласовете този път бяха преброени от Маги. Всеки път едно от момичетата ще брои гласовете на публиката.
      Валидни са гласовете в рамките на обявените 24 часа, в които са посочени от 1 до 3 участника.
      Гласове с посочени 8 имена или 9 имена, или накратко с повече от 3 имена в класацията няма как да бъдат преброени - те просто са невалидни.
      Може в коментара да се хвалят всички момичета - и това е прекрасно, но нека класацията да е най-много от 3 момичета. Това бе посочено още от началото на конкурса и е във всяка от темите.
      Затова се броят гласове с посочени имена от 1 до 3.
      Аз проверих резултатите на Маги, те са точни и тя много добре и съвестно е преброила гласовете - този път публиката е избрала Мери. С 14 валидни гласа.Тя получава 5 бонус точки като избор на публиката, които се добавят към нейните точки за Голямата награда.
      В темата са дадени точките на участничките, които са сбор от точки от двата кръга досега, бонуса на публиката, където има такъв и временното класиране.
      Благодаря:)

      Изтриване
  8. Честито и на останалите победителки - Нина, Васи и Мери! Всички момичета бяха страхотни, а някои бяха направили истински скок в представянето си. Вярвате или не, не очаквах да съм сред победителките и когато си видях името, направих един тигел, подскачайки из къщата.
    Новата тема е... нямам думи, о-бо-жа-вам Одри!!! Светле, предизвикателството става все по-интересно!
    * И аз изкарвам гласовете за Хрис 7.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честито, Бояна!
      Откровено казано очаквах отпускане след като спечели Бъдете Моника!, но ти невероятно ме изненада.
      Толерирам постоянството като качество и го очаквам и от всички момичета.Чакам отново твоя грим урок на страниците на The Beauty And The Fashion.:)
      Гласовете за най-важни за това, кой е избора на публиката на даден етап, защото само момичето, което е избор на публиката взима 5 точки бонус.
      Това този път е Мери и това е категорично, независимо дали се броят гласове дадени по 1, 3 или повече имена.
      Маги е преброила напълно вярно гласовете.

      Изтриване
    2. Да, и аз разсъждавам на същия принцип, всеки от гласуващите да обявява своя топ 3 - иначе и на мен ми е трудно да избера само 1 от всички красиви момичета. :)
      Утре след поредния изпит се заемам с изготвянето на грим-урока, за да покажа и палитрата на Urban Decay в действие. :)

      Изтриване
  9. Има ли значение колко са? :) Забавлявайте се, хора! Благодаря пак на всички, на които съм се сторила интересна и близка до поставената цел. Успех и вдъхновение за следващия етап на тези, които ще участват. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси, ти получи максималните точки за този етап - 10. Какво повече от това.Имаш страхотен междинен сбор от 19 точки.
      Награди в етапите не мога да раздавам на всички момичета с представяния, които харесвам.
      Ясни и категорични критерии в изкуството няма. Както няма и лесни пътища.
      Затова хващай четките и моливите и почвай да твориш!:)))Да, Одри Хепбърн има правилно лице, но нейният дух и стил е напълно възпроизводим. Всяка от вас може да ползва и модел , ако счита, че липсата на физическа прилика със зададената звезда я ощетява.

      Изтриване
  10. Не можах да повярвам на очите си, когато зърнах името си - Йееййй...
    Честито и на останалите победителки Боби и Валея.
    Всички момичета се справихме чудесно и едва чакам да видя снимките от предстоящото предизвикателство.
    Хайде момичета захващайте четките ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))Поздравления:)))Предстоящото предизвикателство е публикувано, виж съответната публикация:)))
      Наистина момичета захващайте се с четките!:))

      Изтриване
    2. А и също готви своя грим урок на тема Как направи такава невероятна Лана?

      Изтриване
  11. Страхотен конкурс, искрено се вълнувам като го следя, но с новата визия на блога четенето е много трудно. Сиво върху сиво. И въобще - блогът е много интересен, но визията му ми напомня на любителски сайт, правен от технически грамотна 5-класничка. Не искам да обидя никого, просто споделям!
    Поздрави,
    Натали

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, обичам най вече такива коментари.
      Моля те , публикувай по често мнението ти, че съм 5 класничка:)))
      Също така - прати ми контакти на мейла, имаш бутилка истинско френско шардоне от мен:)))
      Поздрави

      хохо
      Светлана

      Изтриване
    2. Виждам, че те засегнах, а далеч не съм го целяла! Извинявай!

      Изтриване
  12. Всичко е чудесно, но би ми било интересно да видя и един грим от водещата блога. Дори и направен върху модел.

    ОтговорИзтриване
  13. Да, скъпи анонимен:)))
    И на мен би ми било интересно да ми посочиш друг/а, моля не се притеснявай ако познаваш такава личност, която да купува оригинални палитри от Сефора, България , за да ги раздава като награди в грим конкурс в блога си.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимната особа може би не знае,че няма практика продуцентът на един конкурс да участва в него.Доколкото знам точно водещата е продуцентът,а Сефора,България са само един твърде облагодетелстван в случая доставчик.

      Изтриване
    2. Не искам да взимам отношение по случая,но се учудвам защо Жанет Драговинова не се гримира и не вземе участие в конкурса,вместо да пише коментари и да нарича анонимни особи.Наистина не искам да обидя никой.

      Изтриване
  14. Аз съм първият анонимен. Не разбирам защо на съвсем обикновен въпрос се реагира с такъв отговор. Зададох нормален въпрос, защото следя страшно много бюти блогове, повечето от тях чуждестранни и преобладаващият брой от авторите, освен да пишат ревюта на продукти, показват и какви гримове спретват с тях. Мнозина от тях не са професионалистки, но показват с наличните си умения как една жена би могла да направи нормален грим с даден продукт. Най-малкото, когато се прави ревю на продукт, то поне да се нанесе на ръка, за да се види какво представлява. Снимка в кутийка нищо не показва. Ако си купиш лак, то сложи си на ноктите, кажи как се нанася, с каква четка е, с каква трайност. Или просто се озаглавява публикацията "Новите ми покупки" и дотам. Само да допълня, че в тези блогове също пускат подаръци от време на време, но не по този начин събират почитатели, а с информацията, която дават на читателите. Всичко това го казвам с най-добри чувства. За мен ползата от един блог е информацията, за други очевидно е подаръка.

    ОтговорИзтриване
  15. Здравейте аз съм вторият анонимен.По едно време не можех да вляза в блога което доста ме очуди.Интересно защо.След това изсвестно време не можах да пускам коментари.Искам да попитам водещата на блога защо?С това не искам да обидя никой.Всичко това и го пиша с най-добри чувства.Чакам отговор.

    ОтговорИзтриване