"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

сряда, 25 февруари 2015 г.

Козметични разочарования - M.A.C. Painterly Paint Pot

Никак не обичам да пиша в рубриката "Моите козметични разочарования", но за съжаление се налага - има продукти, които по никакъв начин не оправдават очакванията и доверието ми към тях.

И тъй като знам от себе си колко е горчиво да пръснеш времето , чистата си и блестяща кожа, че и парите си за нещо, което никак не става, затова и продължавам да водя тази рубрика.

Един такъв разочароващ продукт е M.A.C. Paint Pot Painterly.

Ако искате да разберете защо, продължете след прекъсването.



Още когато го купувах бях предупредена, че маковските пейнт поти засъхват бързо и стават на парцали.
Отнесох се напълно лекомислено към това предупреждение понеже се бях здраво нагледала, разбирай направо зомбирала, с разни очарователни youtube - ърки , които както знаете получават продуктите си безплатно и съответно снизходително разхвалват и захвалват почти всяко нещо следвайки принципа "на харизан кон зъбите не се гледат".


Аз обаче си платих цената на M.A.C. Paint Pot Painterly, но в замяна на моите пари не получих това, което исках.

А какво исках, когато го купувах?Исках една ненатрапчива ноумейкъп сянка, която да става също и за база за сенки - тоест точно онова, което обещават от MAC  за този продукт. Не ми се случи нито ненатрапчивата ноумейкъп сянка - по-скоро клепачите ми изглеждаха сякаш внезапно съм развила дерматит, а и ползването на пейнт пота като база също бе разочароващо.

този вид пейнт пота придоби отчайващо бързо, а аз съм човек, който си пази нещата

Това гърне с боя ( всъщност едно най-просто стъклено бурканче) на MAC наистина засъхва твърде бързо и твърде бързо става на парцали.
Нанасях го винаги много внимателно със специално купената за него четка пак на MAC, но и това не помогна. Консистенцията е такава, че засъхва още върху четката, даже още във въздуха по пътя между гърненцето ( бурканчето ) и окото ми.
След което става на парцали върху клепача ми!!!!??

Пробвах какво ли не - слагам база, слагам крем, не и не , засъхва и става на парцали.

А цената за тези парцали върху клепачите ми никак не е малка.

В редките случаи, когато успея да го сложа и след това да нанеса сенки върху него МАС Paint Pot свлича всичките ми сенки и ги събира в грозни черти.
Освен това  безмилостно изсушава клепача и прави бръчки.
Направо проклятие!Откакто го използвам все повече почвам да приличам на Мерил Стрийп в ролята, която и донесе 19-та номинация за Оскар.


Оценката ми за MAC Painterly Paint Pot, за съжаление, е слаб (2).



Много исках да го харесам, но нямаше как да се случи с тези беди дето ми направи.
Сега се чудя какво да го правя. За съжаление трябва да го хвърля. Както виждате изразходвала съм може би 1/3 или 1/4. Но изсушеният ми клепач ще трябва да го възстановявам месеци.

Купих го от българските магазини на бранда преди няколко месеца и е в срок на годност, ако може да се нарече годно това нещо в бурканчето:)))Срокът на годност бе върху етикет залепен от вносителя.

Този, а и други продукти купени след като съм чела положителни отзиви в интернет, ме настройват изключително скептично към информация, получена от форуми.

Остава ми само да призова перефразирайки един от бившите министри - председатели на България  – "За Бога, бюти сестри, не хвалете продукти, които не заслужават това!"

А на моите читателки ще препоръчам да бъдат много, много внимателни.

По-голяма част от твърде положителните ревюта във форумите са написани ЯВНО само защото продуктите са безплатни, пратени от пиар и както знаете на харизан кон зъбите не се гледат - стара българска поговорка- и да са гнили все тая - да му мисли новият собственик, който в случая е клиентка, похарчила на вятъра своите пари. Не че нямат хубави продукти МАС, имат. Но имат и тотални провали.

Не мога все пак да не отбележа и един много положителен факт относно МАС, България - девойките, работещи в магазините на MAC са толкова мили, любезни и внимателни, че могат да ви продадат и най-големия боклук без въобще да се усетите. Затова вие отново бъдете внимателни:)

Aз лично много внимавам и не експериментирам с разни нови брандове тъй като нито лицето ми, нито косата ми, нито тялото ми, нито пък портмонето ми са опитно поле. Макар че откакто водя този блог портфейла ми го докарва твърде близо до минно поле, но това е друга тема.

И така върху лицето ми - само категорично доказали се съкровища! Е, MAC не е от новите брандове, пък се и позиционира в сравнително бюджетната козметика, хм, хм, никак не е бюджетен бранд, но ето с този пейн пот пейнтърли се провали тотално. Безкрайно съжалявам, че го купих, да не говориме какви усилия ми струва и ще ми струва възстановяването на околоочния контур...

Честно казано, намирам вече , че това да си бюти блогър е занимание не само скъпо, но и много рисковано.

Наистина никога не би ми хрумвало да пробвам MAC Painterly Paint Pot,  дори не би ми хрумнало да влеза в магазин на MAC и да преживея всички последващи неудобства и липса на комфорт ако за добро или за зло не бях добавила към многобройните си занимания и това на бютиблогърството. Направо мисля , че съм готова за следващия Survivor, след почти две години блогърстване, все едно къде ще се провежда той. И да е в Занзибар и да е в Бангладеш, че дори и да е в Перник,  на мен окото ми няма да трепне. Е, за Перник не съм съвсем сигурна...за там сигурно не само ще мигам, а ще премигам.


Други мои публикации - предупреждения за некачествени стоки и услуги:

разочарование 4

разочарование 3

разочарование 2

разочарование 1

Бих искала да добавя, че разочарованието ми от този конкретно продукт на МАС съвсем не означава, че няма продукти на МАС, които харесвам или че като цяло не харесвам MAC - за любимите ми продукти на MAC може да прочетете ако последвате връзките:

И когато удари полунощ...MAC and Disney Cinderella Stroke of Midnight



Favorites MAC Ice mineralize eye shadow

42 коментара:

  1. Статията ти ми беше хем забавна, хем ме натъжи, защото отдавна исках да пробвам пейнт пота именно заради многото хвалебствия. На твоето мнение съм, че трябва обективност за продуктите. На мен лично много рядко са ми пращали за проба, но въпреки това, когато не харесвам нещо - си го казвам. В крайна сметка е по-важно здравето и уважението на хората, които ни четат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще си спестиш нервите и парите като бъдеш по-внимателна в покупките си, а това винаги е по-добрият избор.
      Аз направо онемявам, когато си купя нещо хвалено и то се окаже пълен боклук. Пробвам го, приспособявам го, защото първо не мога да повярвам и така докато или намеря решения или се убедя, че нещото за нищо не става.
      И разбира се, за мен здравето и уважението на хората, които ме четат са категорично и безкомпромисно на първо място.
      Моите 7 хиляди читатели ( направо не мога да повярвам, че толкова много хора ме четат) са най-важните за мен.Те са тези за които продължавам да пиша и да експериментирам върху себе си с разни продукти.

      Изтриване
  2. Кога е купувано и къде е държано това нещо? Изглежда ужасно. Имам Пейнтърли и 2 сенки в бурканчета на Шанел от 2 години сигурно. Шанела се скапаха, особено едното /Мирифик/, а Пейнтърли си е супер все още. за мен прави точно това, което обещава, сянка и база, много често го нося и съм доволна. Може би защото съм с по-мазен клепач.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинете, но защо сте анонимна. Подпишете се, имайте достойнство.

      Изтриване
    2. Достойнство имам, нямам регистрация в никое от изброените. Казвам се Таня Величкова, следя ви във Фейсбук. С блоговете и коментирането в тях съм доста скарана, най-малкото съм искала да се крия.

      Изтриване
    3. За малко да ви взема за хейтър:))Пейнт потчето стоеше доскоро на тоалетната ми масичка в картонената си опаковка.
      Не си държа козметиката в мазето, нито на тавана, а също така не я хвърлям отвреме навреме да поплува по някой софийски канал.Според качеството, което имат продуктите така и изглеждат след употреба.

      Пейнт пота изглежда ето така както изглежда на снимките и ми върши работа както съм описала. Кожата ми принципно е мазна. Затова го и взех. Свлича успешно всички видове сенки, които сложа върху него и прави линии.

      Що се отнася до Шанел аз не съм Буря Куртакова и не се явявам нито техен представител, нито техен адвокат. Това го пиша , защото се почва с плюене по Шанел, когато нещо от това, което съм написала е безусловно вярно, но не им харесва на разни хора.

      Но аз не съм Шанел, много моля:)))Нито Шанел ми е спонсор. Харесвам Шанел, само защото изпълняват обещанията си, имат стил и не подвеждат клиентите си.

      Повод да проверя все пак сенките илюзор д омбре на Шанел как са при мен - имам добра колекция от тях:))

      Изтриване
    4. Дам, черното не винаги е черно. Споменах Шанел, защото имам техни бурканчета сенки, за сравнение. Обичам и нося много Шанел. При мен обаче те по-бързо се скапаха, при положение, че са ползвани по-малко, също са и много по-нетрайни. Тези неща всички знаем, че са много индивидуални.
      На повечето от българските форуми и блогове им вярвам за високия клас козметика, защото знам че никой нищо не им подарява за реклама. Дават много малко фирми и то от по-ниския клас.
      Добре си спомням от Бг-мама, че не харесваш Мак. Пробва ли повече неща, промени ли си мнението? Ще ми е интересно да напишеш и в какво състояние ти е колекцията на Шанел.

      Изтриване
    5. Хм:)))Доста неща се раздават безплатно като реклама уж за блогъри или за форумки , които са си регистрирали във форума с много никнейми и измислени самоличности , да си кажем честно.

      Не съм предубедена към МАС, както се опитваш да кажеш, мила. Нито към МАС, България - защото това са съвсем различни фирми.
      Имам страаашно много неща на МАС:)Ще трябва да ги попокажа :)))

      Аз нямам колекция, защото колекция предполага да имаш и да не ползваш, аз имам доста неща, така е, но всичко ползвам - казвам колекция само на шега.

      Може би като брой и разнообразие това което имам е колекция, но както казах всичко ползвам или поне пробвам, а и много подарявам, като подарявам обаче само нови неща:))))))

      А каквото не ми харесва го изхвърлям, както този неудачен продукт на МАС Paint Pot, който ще трябва да изхвърля.

      Изтриване
    6. Висок клас козметика се раздава на блогъри? Шанел, Диор, Герлен? Не вярвам. Както и на потребителките в бг-мама.
      Колекция имах предвид кремообразните сенки, пропуснала съм да го напиша, а и ти си използвала термина колекция.
      Напиши повече за Мак, ще се радвам да прочета, а и снимките ти са строхотно качество, радост за окото!

      Изтриване
    7. Ще нахлуя в разговора ви,но само за да подкрепя анонимната и да кажа, че и аз не вярвам на абсолютно на нищо, което се пише по форумите.
      На блогърите съм много по склонна да вярвам,но на някои само.
      Например на The Lady вярвам абсолютно.

      Изтриване
    8. Не, на потребителите и на блогърите не се раздава висок клас козметика, не че не им вярвам. Пиша и чета вече 10 години в бг мама, малко реклама да сеу сети от някъде и веднага се намесва модератор.
      Трябва да четеш и търсиш инфо съборазено с теб и твоя стил. Един фдт за суха кожа няма как да ми хареса, но това не значи че е скапан, примерно.

      Изтриване
    9. Напротив, прави се непрекъснато нерегламентирана реклама във форум Красива мама на БГ мама, това е начинът по който модераторите там си докарват допълнителен доход без да знае за това собственика NEG.Дават им се подаръци, парички и те си регистрират профили и пишат хубави неща :)Всички други трият. Така, че информацията там няма нищо с действителноста:)
      Блогърите са хиляди пъти по реални в мненията дори и да получават продукти от пиари, общо взето малко блогъри хвалят прекомерно продукт, който не заслужава - повечето са много коректни, защото от това зависи името и репутацията им.

      Изтриване
    10. Има си и обективно лоши продукти , които нямат отношение към ничий стил.
      Прославеното Пейтърли е един от тях.

      Изтриване
    11. Мирослава Шишманова26 февруари 2015 г. в 19:13

      Хехехе, разбира се, че се прави нерегламентирана реклама под масата в бг мама и още как.
      Собственика НЕГ много го пита някой:)Схемата е ясна - дават се парички и продукти на една-две, хайде три момичета, някои модераторки и те си регистрират никове и почват да пишат как пазаруват, откъде и колко са доволни. А наивниците четат и вярват. А НЕГ се чудят защо нямат приходи от реклама:)

      Изтриване
    12. С риск да бъде обругана от засегнатите лица се присъединявам към мнението за наличие на нерегламентирана реклама във форум бг мама и злоупотреби от страна на модераторите спрямо работодателя им и спрямо потребителите също.

      Изтриване
  3. Аз също имам Пейнт Пот Пейнтърли и даже и новото Let's Skate. И двете са много зле,изсушават клепача, стават на парцали и смъкват сенките.Винаги съм изпадала в недоумение като чета положителни отзиви за този толкова лош продукт. Като разбрах, че се раздава безплатно от бранда с цел реклама почнах да разбирам какво става.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е ужасно.
      Аз принципно съм много консервативна и не бих експериментирала със себе си по такъв зловещ начин, но откакто имам бюти блог ми се случва.

      Изтриване
  4. За година и половина следене на блогове вече съм се научила - видя ли един и същ възхваляван продукт от повече от две блогърки, бягай надалече. После чакам кой ще се оплаква и ще напише истината за продукта. Добре, че има няколко блога, като твоя и в тях можеш да прочетеш истинско мнение.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти за оценката. Много ме радва доверието на читателите ми.

    Аз имах един как да кажа блогерско - форумен - ютюбърско наивен период и натрупах всякакви странни продукти.
    От някои доста си изпатих. Затова се придържам към истината в моите публикации.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбирам какво имаш впредвид за наивният период. ..и аз го минах. Продължавай само така. Супер си!

      Изтриване
    2. Разбирам какво имаш впредвид за наивният период. ..и аз го минах. Продължавай само така. Супер си!

      Изтриване
    3. Благодаря много, пиша само за да съм полезна на читателите си и разбира се и на мен самата просто ми харесва да пиша.
      Сега обмислям рубрика за бюджетната козметика.

      Изтриване
  6. Добре,че прочетох публикацията навреме. Бях се засилила да си купувам неща от Мак.
    Ти коя база за сенки препоръчваш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм с мазен клепач,който изяжда сенките.

      Изтриване
    2. Базата, която аз харесвам най-много е ...оуф, трябва да помисля.

      Изтриване
  7. Имам Painterly и доста ме разочарова и мен,захвърлила съм го някъде,да не го гледам,че ме нервира.Смъква и събира сенките,никаква база за сенки не е това.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз с повечето хора на живо с които съм говорила за пейнтърли съм на едно мнение - свличат сенките и става на парцали.

      Ужас!Сега ще скочи някой бг пиар на МАС и пак ще почне да ме ругае:))))

      Изтриване
  8. Страхотна публикация!Много вярна,забавна,истинска и точна!
    Само не мога да се съглася, че продавачките на МАС са мили и любезни, ходила съм и не съм никак очарована от тези момичета. Ужасяващо гримирани, всяка е с поне пет килограма грим върху лицето си , превзети, надменни и снизходително и лицемерно любезни. Доста неприятно преживяване е да пазаруваш в българския МАС .
    Освен това никога дори не става дума за тестери. Доколкото знам МАС са от веригите на Естее Лаудер, и това предполага даване на много тестери, но не и в българския МАС - там клиентът има право само да плаща. Друго не. ФДТ се нацелва с екстрасенските способности на персонала.
    За пейтърлито аз го имах, но не този цвят а охрата и бях много недоволна от нея - приличах на болна от жълтеница.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за комплиментите , старая се да съм обективна.

      Изтриване
    2. А забравих да коментирам любезноста на консултантките ...Любезни са наистина, но доколко са искрени се съмнявам - бях им казала да ми запазят цялата A Novel Romance , а те ми запазили само всичките лакове от A Novel Romance, защото така ме били разбрали.
      С което ми причиниха доста неудобства тъй като точно тази колекция си я бях предвидила за рожденния ден на една мила приятелка.
      След което трябваше да я събирам на части от селфриджис, от ибей.
      Ако ме бяха инфо навреме, че имат проблеми, щях да си я поръчам от Селфриджис обаче не.

      Изтриване
    3. Освен, че не са любезни никога и не правят намаления.Някой да е виждал намаления в МАС?

      Изтриване
    4. А аз съм много доволна от Георги Асенов, той е слънце и съкровище.

      Изтриване
    5. Георги Асенов е слунце, така е, но другите момичета са много далеч от истинската любезност.

      Изтриване
  9. Аз не само от Пейтърли Пота на Мак не съм доволна, а и от всичките им продукти. Зле изглеждащи неща в евтини опаковки.Четките им сипят косми,надписите върху тях се трият твърде бързо, това не може да бъдат качествени четки.Фон дьо тените им са трагедия. Пудрите им са ужасно долнокачествени цапат дрехи, правят кейк ефект.Сенките им са твърде сухи. Досега нито един тяхен продукт не ме е впечетлил.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А имат и горе долу не лоши неща, като разтвора за почистване на четки, обаче много падат космите на четките:(

      Изтриване
  10. Доста бурна дискусия се е развихрила тук! Аз също имам охрата от пейнт потовете. Надявах де да е добра база за мазните ми клепачи, но в крайна сметка се оказа, че нищо не върши и стои в едно чекмедже от години. Намерих си по-добри продукти, но не съм и забелязала да изсушава (де да изсушаваше), нито става на парцали. Предполагам че си зависи от клепача. Една приятелка май беше доволна от него. Относително, не го е хвалила, но не се е и оплаквала. Но на нея и нямам пълна вяра. Тя няма нужда от основа за очен грим и по тази причина няма реално мнение. А от МАС има едно нещо, което си купувам с болка в сърцето заради дадените пари - гел очната им линия. Търся какво да ми я замени, но все нещо не съм доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук се вихрят даже и по-бурни дискусии понякога:)
      Единственото което наистина харесвам на МАС, България е грим артиста им Георги Асенов:)))Останалите неща или ги харесвам някак си компромисно и приблизително, или ми са не както трябва.
      А харесвам четката 287 и сянката Ice.

      Изтриване
  11. Светлана, поздравления за забавната, но също така обективна статия! Провокира ме да се замисля, точно преди седмица-две в bg-mamma имаше някакъв бум на хвалебствия за тези тези бурканчета (Let's Skate по-конкретно) и аз вече планирах да посетя магазина на MAC. Естествено в козметиката има момента на различни кожи, различни изисквания за цвят и т.н., но при вида на твоите снимки, а и не дотам положителните отзиви на коментиращите, заключавам, че действително има какво да се желае от този продукт. Пак бих го изтествала, защото ми стана сега много любопитно какво представлява, но със сигурност ще подхождам вече малко по-критично към похвалите (особено масирани такива) в блогове и форуми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти:)))Истината е че доста от хвалебствията са купени - дали с подаръче, дали с покана за събитие и си личи ще кажа как - това не са нито твърде възторжени ревюта, има уж някакъв дребен недостатък, че да изглежда обективно, нито пък отрицателни ревюта. А са едни такива пригладенки и сладникави. Общо взето веднага си личи кой за какво пише.В бг-мамма сериозно се прави нерегламентирана реклама в ущърб на собственика , разбира се.То е съвсем
      явно.
      Разбира се има и съвсем адекватни блогове в които всичко си е честно и точно - just another blog - е първият за който веднага се сещам.Много точно момиче го прави.

      Изтриване
    2. О аз за блоговете си знам, но те обикновено пишат, че "продуктът е предоставен от не-знам-си-кой". Но пък в bg-mamma ми е ставало интересно как има потребители, които така възторжено описват разни продукти. Не ми е и хрумвало, че става въпрос за платена реклама, обаче твоето ревю ми подейства като "eye opener". Благодаря пак, радвам се, че открих твоя блог и с удоволствие ще чета ревюта!

      Изтриване
  12. Това е ефтин клас и се ползва предимно от неориентирани млади хора.В Бг не знам кой купува Мас,но извън където живя е както описах.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е нито евтин клас, нито некачествен клас козметика MAC. Имат много страхотни попадения и много красиви и сполучливи колекции.
      Разбира се, имат и някои пропуски - за един такъв, който е такъв според мен, съм разказала в публикацията.
      Но както съм написала и в публикацията с това не омаловажавам МАС, нито пък казвам, че не ги харесвам - напротив, харесвам ги и имам много тяхни продукти, които ползвам с удоволствие - за два от любимите ми също има публикации.

      Изтриване