"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 14 юни 2013 г.

Вдъхновение за втория етап на Конкурса Бъди Грим-Звездата !

Здравейте, прекрасни :)))
Как сте в това великолепно утро?

Приготвихте ли четките? Наострихте ли моливите? Отворихте ли палитрите? Грабнахте ли гребените? Загряхте ли машите?
Защото ще се гримираме и ще се коафираме:))За втория етап на грим конкурса на The Beauty And The Fashion.
Неговата тема е "Бъдете Lana Del Rey!"



Пускам ви клипчета от You tube за вдъхновение.


Сроковете на конкурса "Бъдете Лана!" са: - снимките трябва да бъдат получени до края на 17 юни 2013 на мейл - svetlanathebeautyandthefashion@abv.bg
Всеки, който обича грима и превъплъщенията, може да участва.

Визиите ще бъдат публикувани на 18 юни 2013, а кой печели етап "Бъдете Лана!"
ще стане ясно на 19 юни 2013.

Повече за конкурса "Бъди Грим Звездата на The Beauty And The Fashion!"
 можете да видите  - тук

Снимките от участията за "Бъдете Моника Белучи!" можете да видите  -тук

Кой спечели етап "Бъдете Моника Белучи!" и кой посочи звездната гостенка Венета Харизанова вижте  -тук

Грим -урокът на победителката е тук

А какво получи победителката от първото грим превъплъщение вижте в нейния



15 коментара:

  1. Вече съм готовка :)
    Искаше ми се по-добре да стане, ама с моите непрофесионални умения - толкова :)
    Нямам търпение да видя всички :)))) Дано са поне толкова, колкото и предния път, ако не и повече <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уменията са ти прекрасни.
      А за професионализма - той не е в документа или в изкарания курс и в закачената някъде хартийка в рамка.
      Или в обявената, но нищо не значеща титла.
      Той е в умението, в майсторлъка.
      А умение и майсторлък се добиват само и единствено с хъс, страст, отдаване, знания и работа, или по-просто казано с любов и грижа.
      Конкурсът "Бъди Грим-Звездата" е за всички, които обичат грима, изкушени са от него, харесват го като изкуство и биха искали да станат още по-добри.

      Изтриване
    2. Абсолютно съм съгласна с теб :)) Вярвам, че когато приключи всяка от нас ще е научила по нещо и ще се е усъвършенствала :)

      Изтриване
    3. Все пак да уточня, че горният ми коментар се отнася единствено до сфери на изкуството, а грима е вид изкуство.
      За дейности изискващи строг и безусловен технологичен професионализъм обучението и произтичащите дипломи са абсолютно необходими. Никой не очаква от един хирург да действа само на хъс и вдъхновение.
      Но когато става дума за изкуство нещата изглеждат по друг начин.

      Изтриване
  2. Страхотен конкур, а аз да се извиня за всеки случай, че май няма да мога да изпратя още визии, защото неочаквано пътувах и слаб интернет.
    Но съм доволна и от това, което направих и нямам търпение да видя и другите визии!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти се справи много добре на този етап.
      Страхотна Лана си направила:)))
      Аз също съм доволна от визията и снимките, които ми изпрати.:))
      Поощрявам желанието ти за още визии, но както ти си прецениш.

      Изтриване
    2. Направо се изчервявам от милите ти думи!
      Грешна преценка, в понеделник съм си вкъщи така че ще имам време, аз мислех, че понеделник е 18-ти и зарад това се обърках :)

      Изтриване
  3. Много хубав конкурс! Поздравления за идеята! Момичетата всички бяха страхотни! Нямам търпение да видя и новите им визии. :)
    По принцип и аз бих се включила, но при толкова талантливи и красиви девойки, направо ме е срам да се вместя с моите аматьорски умения. А и не се имам за толкова добра в гримирането... (blush)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заповядай, включвай се и се присъединявай към нашата весела и рисуваща с размах групичка:)
      Всички сме преди всичко ентусиасти, пък това е най-важното:))

      Изтриване
    2. Благодаря ти! :)
      Може и да се пробвам. Вдъхновение иначе не ми липсва... :))

      Изтриване
    3. Ами давай смело:)))Вдъхновението е най-важното:)))
      Чакам снимките ти и грима на svetlanathebeautyandthefashion@abv.bg

      Изтриване
  4. уау, страхотна тема, отново. И обожавам Таня <3
    S.M. from Girls temptations

    ОтговорИзтриване
  5. I love Lana's makeup, she's got very specific beauty.

    ОтговорИзтриване
  6. А аз както съм се разболяла, стискам палци утре да съм по-добре и да спретна предизвикателството. С идеи съм пълна, така че се надявам участията ми да стават все по, и по-успешни.

    ОтговорИзтриване