"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

неделя, 9 юни 2013 г.

Наивна, дръзка и порочна



  

Прекрасна е. Фриволна е. Мръсница е.

Обичам я.
 



Ревнува ме от мъже и жени. От себе си дори ме ревнува.

Иска да е с мен постоянно.
Не винаги ходя на подходящи за нея места.

Не ме чува.
Готова е да се разкрещи,
а мълчанието е страшно. Оглеждат нея, тя знае,
но упреква, че оглеждат мен. 


Гальовно се допира по цялото ми тяло. 






Няма мъж, който така да ме е докосвал 
Така да е обгръщал кръста ми. Прави ми сцени задухали вятър.
Прави ми сцени, когато слизаме от кола.
Усети ли крадлив поглед. Прави сцени.
По себе си или по мен. Своенравна е.
Държа се като нея често. Нещо детинско пробуди в мен.
 Накара ме да си сменя прическата.
Да почукам на една врата на която досега не смеех да почукам
и да чуя
отговор, какъвто не съм очаквала да чуя,
а и не бих и чула,
ако и тя не беше влязла с мен, за да види как се държа,
а аз се държах така, че да не я разочаровам.



Стъпало нагоре и в службата се оказа. 
Прегръщаше ме после. Караше ме да се усмихвам.

Весело се държахме, събирахме погледи.

Малка лудетина. Наивна, дръзка и порочна.

Заговаряха мен, гледаха нея.

Чувстваше се пренебрегната, но мълчеше.
  
После, когато останах без нея с него, осъзнах,
че тя просто е искала да ми намери гадже.
Ревнуваше дори от себе си, но от нея всичко можеше да се очаква.
Уверих се след тази нош.
Той ме търсеше често. Държеше и тя да е с мен.
Дори когато не го казваше, четеше се в очите му,улавяше се в мълчанието му.
Мен любеше, а нея изпиваше с поглед.
  
Понякога беше груб с нея. Едва не я нарани веднъж.
Това ме възбуди, но му ударих плесница. Гледаше ме глупаво.
Здраво го зашлевих. На дете заприлича.
Вбесена бях, тя се притискаше в мен.
Търсеше не толкова ласка, а защита.


Изведнъж осъзнах, че и от нея ми е писнало.
Ще я зарежа.
Напълно ще забравя за нея. Глупачка. Свали го.

Той е луд по нея, а се лигави с мен. Не мога да играя игри.
За нея животът е забавление, а за мен е и работа.
И стабилни устои, може би семейство. Докога ще отлагам.
Говорех го по-скоро на нея, но той си мислеше, че говоря на него.
Поиска ме за своя. Просълзи ме чак.



Трябваше

да се срещнем още веднъж, за да си кажем какво сме решили,
но тя реши да пътува на следващия ден.
 
Питам я къде, и тя не знаела. Казвам й, че е откачена. 
Приема го като комплимент.
Все още съм гола в леглото, спи ми се.
Усмихвам и се. Презрамката и е паднала. Иска ми се да я
доближа, да я вдигна, но преди това да целуна голото рамо под нея.
Присънва ми се, че някой целува моето. Затварям
очи и ми е сладостно. После не помня.

Пия кафе на автогарата.
Купила съм билета. Луди сме май и двете.
Радостно и е. Радва и мен, а не вършим нищо разумно.
Оглеждат я.
Тя ми казва, че това е защото съм хубава,
но и двете си знаем, че погледите привлича тя.
Тежките сакове не и отиват, но нямаме избор, мъкнем ги и двете.
Две момчетии се втурват да ни помагат.


Забавляваме се с тях. Флиртуваме през целия път.
Те двамата малки, но с големи желания.
Едва ли ги разочаровахме. Поне вдъхновение им оставихме, а сигурно са наясно, че малко трябва да порастат.



Слязоха на спирка преди нашата.
Дадоха ми телефоните си. Хрумна и да им позвъни.
Казах и да се държи сериозно.

 
Искала ги и двамата. Шегува се,
разбира се, но шегите и са толкова пикантни.

\
Питам я, как смята да продължим напред. Трябва да си устроим живота.
Тя ми се усмихва. Казва ми:
спокойствие, всичко ще е точно. Не, че и вярвам, но настроението и ми  въздейства.
Вече сме говорили по телефона за квартира.
Утре ще проверим и за обявено работно място.
Тя е сигурна, че ще го спечеля. Казвам й, че искам да спя, а на нея и се лудува.



Не мога да устоя на изкушенията и. Понякога ме уморява.

 

Когато стигаме до нашата спирка, вали. Като из ведро.
Жал ми е за нея.
На нея обаче и е весело. Не била от захар, нито пък аз.
Мокра не изглежда толкова хубава,
тя е на различно мнение, защото колкото пъти се е случвало,
повече погледи има в нас.


Как да и кажа, че за разлика от всеки друг път вече не оглеждат нея, а мен.


Цял океан се излива отгоре ни.
Добре, че квартирата не се оказа далеч.


Изцедих я, влязох под душа, после я окачих на простора да съхне.
Прекрасна е, фриволна е, мръсница е.
Обичам тази рокля!!!


Прекрасни мои, вие прочетохте разказ на Стефан Кръстев, от неговата книга
Учители ми бяха ... пеперудите.



Невинна, дръзка и защо пък не и порочна с едно леко намигване
неделя ви пожелавам:)))








А вие имате ли си толкова любима рокля?Каква е тя?От каква материя?И за кой сезон?А какъв е нейният цвят?Или може би е на точки?Или на цветя?





Да ви кажа обожавам роклите на точки и на цветя, а материята която ми е любима е кадифе, дантела и коприна.







Снимките  в тази публикация са на
Моника Белучи, Бианка Балти и Бианка Брандолини и са за легендарната италианска модна къща,
в която вярвам и харесвам
Долче и Габана.

***************

Текстът е на писателя Стефан Кръстев.



Публикува се тук по негова воля и авторските права са негови.
Моля, не публикувайте, нито копирайте каквато и да е част от неговия текст без разрешение.
  

14 коментара:

  1. Прекрасен разказ! Чувствен и завладяващ <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо обожавам творчеството на Стефан Кръстев:)Невероятно вдъхновяващо и креативно!
      Чета обаче с удоволствие и твоя роман, и чакам с нетърпение продължението - страхотна си!
      Wordpress ми прави проблеми с коментарите, обаче всичко чета, а и ще се справя и с коментарите:)

      Изтриване
  2. Отново страхотен разказ! :))) Моята най- любима рокля е една малка черна рокля. Подходяща е за пролетно-летния сезон. Когато "нямам какво да облека" избирам нея и знам, че съм направила правилен избор. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маги, знаех си аз, че ти като човек запален по литературата ще го харесаш този разказ:)
      Прекрасен избор за рокля:)
      Аз имах една великолепна дантелена рокля на цветя, която си бях купила от Египе и която беше много консервативна точно според тамошните нрави и с нея спокойно се разхождах сама, придружена само от една по-възрастна дама, защото тама все пак не е желателно по-млада жена да се разхожда из улиците съвсем сама , пък и ако е руса, както съм аз, става направо страшно, а може даже и да е опасно. Та невероятно обичах тази дантелена рокля, но веднъж взех, че как го направих не знам, ч забравих в един хотел и аз си мислех, че ще ми я върнат, но за съжаление не.
      Ех, още ми е мъчно за нея:)))

      Изтриване
  3. Истинска литературна находка! Авторът пише изключително увлекателно и нямам търпение да прочета още негови творби! Докато четох разказа по-рано, се зачудих дали имам такава рокля в гардероба си, понеже много малък процент от него се съости от друг вид дрехи, но не можах да се сетя за такава. За мен това е рокля, която "носи" теб, а не обратното. Може при при мен това се отнася по-скоро за обувките. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина изключителен разказ!Не ти дава да си поемеш дъх!

      Разкажи ми за тази обувки...Аз също обичам обувки, даже и такива с които въобще не мога да ходя, даже май най вече такива.:)))

      Изтриване
    2. Имам няколко змийски модела - в бежово, синьо, черно, като някои от тях са не по-ниски от 13см. Доста дълго продължи тази моя змийска мания, но пък благодарение на това, че са в неутрални цветове, визуално издължават крака, особено тези с деколте "лодка". Обичам също да са френски палец, за да ги допълня и с едноименния маникюр.
      Имам цветни обувки, ниски, високи, с камъни, лак, на платформа или без. Не обичам да се хвърлям към разни трендове, както беше миналата година с неона, но от няколко месеца съм се запалила по острите обувки, за мен те са вечна класика и смятам, че ще се задържат като тенденция. Обичам всичките си обувки и когато допълня роклята си с някой от тези чифтове, се чувствам по-специална. :))

      Изтриване
    3. Явно с теб споделяме много общи страсти:)))
      Знаеш ли, защо не направиш публикация в блога си за твоята колекция от обувки?Би ми било страшно интересно, а сигурна съм, че и на момичетата също.
      Да си призная мен страшно ме изкушават млечните пастелни цветове в обувките, те са убийствено високи, но са прекрасни.
      Моля те, Боби , направи публикация на тази тема:)

      Изтриване
    4. Да, особено млечно розовото, страшно семпло, но стилно. Измислихме следващия чифт в колекцията - млечно розов лак, с остър връх, 10см минимум хахах. Да ти кажа от доста време мисля да направя подобна публикация и след такава молба вече не мога да откажа. :))

      Изтриване
    5. Млечно розовото, млечно жълтото и млечно ментовото са ме влюбили в себе си.
      Умирам за тях:)
      И да си счупя краката с такива обувчици, предвид улиците в София, ще го направя с усмивка:)
      Чакам с нетърпение твоята публикация на любимата ни тема:)

      Изтриване
  4. I didn't understand a word of this text, but you gotta love Monica! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. oh, yes:))i definitely love Monica:)))

      Thank you for dropping some comments at my blog post. Highly appreciated!
      xoxo
      Svetlana

      Изтриване
  5. Отново си ни подготвила страхотно четиво,мила Светлана!Наистина мислиш за своите читатели и им предоставяш най-доброто,особено с тези колаборации със Стефан Кръстев.Аз съм безмълвна пред красивата му мисъл и направо шокирана от факта,че млад мъж в България познава душата на истинската чувствена жена в такива дълбочини и детайли,нещо,което е непривично за иначе наивните ни мъже:)
    Колкото до роклите,май си обичам всички в гардероба еднакво.Аз съм ''гърли гърл'' и нося предимно рокли и поли,с тях се чувствам най-удобно и най-красива!Особена е обаче връзката ми с една мандаринена на цвят рокля,не заради цвета,понеже не съм му особен фен,но заради класическата й и женствена кройка,която е универсална и пасва на всяка жена.А и не срещам трудности да я съчетавам-за мен е красива и с неутрални цветове,и с тъмни аксесоари,дори и със смели като самата нея цветове :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам да ми представиш тук твоите прекрасни и вълшебнически рокли:))

      Изтриване