"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

сряда, 19 юни 2013 г.

3 дни до Лятото!/3 days to Summer!

Здравейте прекрасни,



остават само 3 три дни до лятото. А каква жега е  само:))) Какво ли ни чака , когато дойде самото то, Лятото... Тук при мен дърво и камък се пука, климатика работи та чак подскача ...
А вие как сте?:)))

Да не сте обзети от нетърпение? Недейте, защото сега ще ви представя три прекрасни аромата, който мисля, че са хит.


Купих си ги вчера в търсене на идеалния аромат за Лято 2013.
Принципно пазарувам парфюми само от оторизираните магазини и парфюмерии в България - като Дъглас, Сефора, Долче Вита, в Европа контролът е много по-голям. Избягвам всякакви бг сайтове , защото не им вярвам. Ментета много. Направо море в което можеш да се удавиш. А аз обичам само истински неща:)))Освен това ментетата не се различават единствено по аромат и трайност, те се различават най вече по състав, а той при ментето е  вреден.  Ментета се изработват в неконтролирани условия и при пълна липса на елементарна хигиена. Употребяват се забранени оцветители и консерванти. Обикновено се познават по липсата на трайност, различен цвят и аромат, а също и по съмнително ниската и привлекателната цена. Обикновено тази цена се оправдава с легенди, които са далеч от истината. Оригиналният парфюм е скъп, защото съставките в него също са скъпи и не са вредни. Той има висока трайност и реално ще оправдае цената си напълно. Да не ви отегчавам повече, че това е дълга тема и заслужава отделна публикация.

Ето моите три предложения за Лято 2013.

1. Chanel Eau Fraiche





2. Dolche &Gabanna Light Blue




 

3. Issey Miyake Summer 2013


Когато добия повече впечетления от тях, ще допълня публикацията - може би след десет дни:)))

4 коментара:

  1. Dolce & Gabbana Light blue го харесвам много! Много ми е свеж! Другите не ги знам като аромати, но със сигурност ще са много хубави... Представям си Шанелския абсолютно женствен, а този на Issey Miyake много нежен и лек...

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много харесвам ''Лайт блу'',толкова да му отива това име,асоциациите,които събужда,са много точно отговарящи на аромата:)Другите и аз не съм ги ''подушвала'',ама предполагам,че пак ще са находки,ти имаш навик да ги откриваш,като куче-търсач,ха-ха:)За парфюмите на Миюки съм чувала само хубави неща,че са с много уникални аромати,не толкова комерсиални.Май някой ми описваше парфюм на бранда с нотки на круша и много ме заинтригува:)

    ОтговорИзтриване
  3. Обожавам "Chance eau Fraiche ",но за пролетта.В момента "Ange ou demon le secret" на Живанши е моят любимец.Просто ми мирише на...ЛЯТО. :))

    ОтговорИзтриване