"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 17 юни 2013 г.

5 дни до Лятото!/5 days to Summer!

И така остават само 5 ( пет ) дни до Лятото!





Господин Юни си взе бележка и от хладен и много резервиран, какъвто беше до съвсем скоро, в събота, стана горещ и много страстен. Истински летен месец.
Само, че този път ние сме неотстъпчивите, не обръщаме никакво внимание на стръвните му свалки, и твърдим право в лицето му -  Пролет е !

Разбира се, тайно от него, се готвим за Лятото:))))

Този път The Beauty And The Fashion реши да види кои ще са най-горещите 5 гаджета на Лято 2013:)))



1. Брад Пит - вечното горещо гадже. Не е много младичък, за сметка на това е много женен, но такава е ситуацията:)))



2. Джони Деп - другото вечно горещо, та парещо гадже, за къде сме в класация на горещи летни гаджета без него.




3. Асен Блатечки - българското участие в групата е много силно, вижте сами защо:



4. Bon Jovi - "Кой ?Аз ли съм секс символ? - възкликна тези дни Джон - Че аз съм скучен, дебел и пия твърде много!" Ние обаче не му вярваме, и ето нашите аргументи:



5. Калин Врачански - българското участие продължава да бъде много яко:)))


Какво ви трябва още? - Само усмивка, мили дами:)

5 коментара:

  1. И Владо Карамазов :P Че ми е мноооого на сърце <3

    ОтговорИзтриване
  2. Отстъпвам 5-те гаджета на другите момичета:)Може да са секси,но аз не съм фенка на никой от тях :)))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кажи тогава твоите, да не тъна в догадки цяла нощ:))

      Изтриване
    2. Аз мноооого харесвам Роби Уилямс :)))

      Изтриване