"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

сряда, 27 май 2015 г.

Уроци По Грим с Jose Lоuis Yuve и Guerlain - гостува ни момичето, което спечели една от наградите в гивауея Албена Джонсън /Make-up Lessons with Jose Luis Yuve and Guerlain and the girl who won one of the gifts of the blog's giveaway Albena Johnson






от:
Ally S (pureadoration3@yahoo.com)
дата:26.05.2015 18:05
до:
Svetlana (svetlanathebeautyandthefashion@abv.bg)










Понякога животът ни среща с хора, които успяват да докоснат душите ни. И макар, че никога не съм виждала Светлана на живо, тя успя да остави незабравима следа в моето съзнание, дарявайки ме с уникален подарък - грим сесия с небезизвестния Guerlain's make-up artist
  Jose Lоuis Yuve.



Честно казано, никога не съм печелила giveaways, и безкрайно се зарадвах, само при мисълта, че най-накрая късметът ми се усмихна. Но да бъдем честни - тук по-скоро става дума за един великолепен жест, дело на един всеотдаен човек. Благодаря!



Часът, който Светлана ми беше записала се оказа идеално удобен за мен, имайки предвид, че живея извън София, и пътувам.
12:30, 23 май 2015, събота, Сефора, The Mall.
Там съм.

Ако искате да прочете още за Албена, Jose Lоuis Yuve и необятния свръх луксозен свят на Guerlain продължете след прекъсването.


Но като всяка артистична личност, времето минаваше прекалено бързо за Jose Lоuis Yuve, и му бе крайно недостатъчно за да обърне внимание на дамата, която гримираше преди мен.
Момичетата от Сефора бяха много любезни, предлагайки ми сладки изкушения и шампанско, с които да се поглезя, докато мога да се настаня на заветния стол. Очевидно бе, че им стана много неудобно, че трябваше да почакам, и в крайна сметка се сдобих с подаръчен несесер и няколко мостри на Guerlain, като награда за моето търпение и разбирателство.

За да бъда подготвена за грима си, лицето ми бе изчистено и бе нанесен ФДТ на Guerlain. Фон дьо Тенът като продукт е нещо което рядко слагам. Но за този ми направи впечетление, че изобщо не се усещаше като тежка маска, а по-скоро лек крем, който изравнява тена и прикрива малките несъвършенства.

Тогава дойде и редът ми да бъда гримирана от Jose Lоuis Yuve.
Първото впечатление, което той ми направи бе на много приятен, артистичен, интересен и забавен човек, който взима работата си на сериозно, и изпитва удоволствие, правейки я.
Оказа се точно така.
Преди изобщо да положи каквото и да е върху лицето ми, ме разпита относно моето мнение и виждане върху грима.
Попита ме в какъв стил бих искала да бъда гримирана, и аз се спрях на Sexy. Мисълта за smokey eyes ме гъделичкаше много приятно отвътре, имайки предвид, че е много далеч от макиажа, който аз предпочитам за всеки ден. 
През цялото време, докато ме гримираше с продукти на Guerlain, ми обясняваше тайните на изкуството, и какво е подходящо за мен. Стигна до заключението, че моите очи са идеални за smokey eyes, и че трябва да нанасям черен молив между косъмчетата на миглите, за да ги подчертая, тъй като са много светли. Бронзиращата пудра нанесе на скулите, челото и деколтето, за да изглежда загарът максимално естествен. На устните ми положи гланц в нежен оранжево-коралов цвят, който се оказа перфектно допълнение към силния грим на очите. Останах приятно очарована от лекотата, с която четката ме докосваше, и съсредоточеността на нейния притежател. Сякаш самият той - Jose Lоuis Yuve,  бе там само заради мен, и неговата единствена задача, е да ме превърне в супер модел. Това бе моята "трансформация", и когато процесът завърши, аз се чувствах като момиче за милиони, готова да дефилирам на подиумите в Милано и Париж.
За финал не пропуснахме и снимките. Все пак такова преживяване трябва да бъде запечатано и на хартия!



Излизайки от Сефора, започнах да размишлявам колко много може един грим да ме промени... Стигнах до заключението, че ако това изкуство (хоби за някои), има силата да ме прави по-самоуверена и по-сигурна в себе си, то би следвало, да го практикувам всяка сутрин. 

Мили дами, ако има нещо, което ви кара да се чувствате по-красиви, смели и силни, то неминуемо го направете част от ежедневието си. В крайна сметка, би следвало да живеем пълноценен живот, чийто господари и кралици сме ние. 

И ако благодарение на Светлана, аз стигнах до това прозрение; то вярвам, че някой ще подтикне и вас към стремежа към самоусъвършенстване.
За мен това начинание започна с един урок по грим. 



За урока по грим в стил Sexy Jose Lоuis Yuve използва като помощници:

 - фон дьо тен: Guerlain Lingerie de Peau 12 
 - пудра: Guerlain Joli Teint 02
 - коректор: Guerlain Precious Light 01
 - четворка сенки: Guerlain Les Sables 15
 - каял: Guerlain Knol me Kajal
 - спирала: Guerlain Maxi Lash 01
 - глос за устни: Guerlain Maxishine 411


********
Скъпи мои читатели,
прочетохте един прекрасно написан репортаж
за
първия  
Урок по Грим с Jose Lоuis Yuve и с
Guerlain
на
 Албена Джонсън.


Албена (Али) е много красиво младо момиче, което е също и редовна читателка на
The Lady With The Little Dog And The Grand Cat.

Тя участва и в грим конкурса" To Be Make up Star!"/ "Бъди грим-звездата!" и направи много талантливи грим превъплъщения като Моника Белучикато Одри Хепбърн и като Лана Дел Рей.
Можете да видите нейните участия като кликнете върху линковете .

Албена Джонсън участва и в играта по случай рожденния ден на блога 
и аз съм много щастлива, че ми се даде възможност да я зарадвам и
да бъде гримирана от толкова голям талант като Jose Lоuis Yuve, 
който е
International Make-up artist на Guerlain.
Защото тя самата е много талантливо младо момиче.

Благодаря и на Jose, че бе така мил и се съгласи да участва в гивауея
на
The Lady With The Little Dog And The Grand Cat.  

За мен днес е много щастлив ден, мили читатели и читателки - дори не мога да ви опиша колко прекрасно се чувствам от факта, че имам читателки като Албена Джонсън.

Знаете ли, мисля, че имам най-красивите и чаровни читателки.
А това e което осмисля цялото съществуване на блога и всички усилия свързани с него.

Благодаря, Благодаря, Благодаря!

7 коментара:

  1. Много красиво момиче, много талантлив гримьор, страхотни снимки и прекрасен хостинг от Сефора.

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми хареса статията, много е искрена и добре написана!Лекичко завиждам за тази грим сесия да си призная.

    ОтговорИзтриване
  3. Незабравимо преживяване!Каква красота!Напълниха ми се очите и душата и не само с красивите снимки, а и с отношенията, което е най-важното.

    Пожелавам на Албена да стане истински експерт в изкуството на грима и даже да надмине своя учител.

    ОтговорИзтриване
  4. Али,страхооотна си!

    ОтговорИзтриване
  5. Албена Джонсън, много си красива - изящна с изразителни говорещи очи. Сигурна съм, че е било вдъхновениe за Jose Luis да те гримира!

    ОтговорИзтриване
  6. Дами, много сте любезни! Искрено Ви благодаря за милите думи, и Ви пожелавам подобни незабравими преживявания! Благодаря и на Светлана, че направи тази сесия възможна за мен и ме вдъхнови да експериментирам в гримъорското изкуство :)))

    ОтговорИзтриване