"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 18 май 2015 г.

Моите Впечетления от Магазините за Селективна Козметика в Италия - 1 част

Здравейте, прекрасни:)

Както ви бях обещала днес ще ви разкажа за някои магазини за селективна козметика в Италия.



Ако ви е интересно продължете след прекъсването.



В Италия присъстват всички големи вериги и брандове, като това предполагам не е изненада за никого:)))

Ще споделя впечетленията си от италианската Sephora и от парфюмериите La Gardenia.

Sephora e обхванала много добре Италия, като в Милано се намира най-голямата Сефора в Европа- по-голяма даже от тази на Шанз Елизе в Париж.  

Sephora Italy има хубав сайт - http://www.sephora.it/, който се рекламира като Sephora It - 24/7 - тоест може да поръчвате 24 часа 7 дни в денонощието. Както , знаете, има начин да ви бъде доставено всичко и до България:)

На сайта на италианската Сефора много лесно можете да видите къде се намират магазините в града в който сте в момента, да видите точно какво има заредено и да си поръчате то да ви се достави. Италианската Сефора предлага пълната гама на брандовете на Сефора - Too Faced, Marc Jacobs, Benefit, Bare Minerals и прочее всички такива брандове с ексклузивни договори със Сефора.


Обслужването в италианската Сефора е обичайното за бранда Сефора, такъв какъвто аз го разпознавам като бранд. То е любезно, учтиво, в случая италианско и съвсем леко делово. В Палермо Сефора има 6 магазина, като работят и доста мъже като консултанти. Даже в Сефората до Театро Масимо са само мъже, което аз намирам за силно позитивно, защото мъжете не се гримират и съответно не ползват тестерите не по предназначение:))). А и мъжкото мнение винаги е най-обективно и здравомислещо. Те също така не са натрапчиви, не гледат лошо и с подозрение и не те бият през ръцете, когато докоснеш някой продукт. Компетентни са и знаят всичко или почти всичко.
Клиентките с кученца са добре дошли в италианските Сефори и аз се разхождах спокойно без да ми се налага да вдигам Леонардо на ръце или още по-страшното: да го слагам в чанта.Това въобще да не те пускат с кученцето някъде си е белег за Ориента и в Европа никъде го няма. Навсякъде спокойно се движех из Италия с Леонардо и всички му се възхищаваха.
Освен това хората, работещи в италианската Сефора са коректни, в което се убедих за сетен път - пазарувайки в Сефората до Театро Масимо бях толкова уморена, че забравих да си взема рестото - двайсет евро и си излезнах щастлива. И какво мислите, че стана? Е, това е Сицилия все пак:)
Ще ви разкажа - Вървя доволна със сефорската торбичка, пълна с най - стремглави бюти ценности по площад Масимо заедно с Леонардо и по едно време виждам, че след мен тича запъхтян мъжът от Сефора, много разтревожен и по сицилиански темпераментно ми заявява още отдалеч - "Madam, you forgоt your ticket!!!!Госпожо, вие си забравихте вашия билет!!!!" - Брей, викам си, как успях да изтърся дори и самолетния билет в Сефора ( като си мисля за билета на Alitalia) и разбира се, веднага се върнах обратно. Оказа се, че не било билетът, а рестото ми. Италианците въобще не говорят английски и тази съчинена фраза се явява за тях нещо като лингвистичен подвиг. На касата ме чакаше друг сицилианец , който веднага ми връчи моите двайсет евро.

Очаквайте и отделна част за най-голямата Сефора, тази в Милано - просто тя заслужава повече внимание.



Друг  магазин, който ми хареса бе
 Profumeriе La Gardenia.

На първата Profumeriе La Gardenia попаднах съвсем случайно, защото тя се оказа съвсем близко до Жардин Иглизе ( английската градина в Палермо), където ясно защо прекарвах с Леонардо поне един - два часа дневно.


Profumeriе La Gardenia са верига магазини за парфюми и козметика в цяла Италия и също са с много добре развита мрежа и ги има във всеки по-голям италиански град. Само в Палермо те са пет.
Брандовете, които се предлагат са разнообразни - като се почне от цялата гама на култовата и вечна италианска Pupa , мине се през много готините the Balm и се стига до Estee Lauder, YSL, Lancome , Dior, Sisley.  Като също така Profumeriе La Gardenia предлагат и цялата гама на рядко срещаната козметика от висок клас, любима на всички световни супермодели - Smashbox, която естествено не се внася в България.



Магазините на Profumeriе La Gardenia са просторни, светли (с естествена дневна светлина) и най-интересното е, че имат много добре оборудвани тоалетни масички, снабдени с абсолютно всичко необходимо за разгримирване, освежаване, хидратиране и цялостен грим. Можете да се разгримирате спокойно със средствата там, да си сложите хидратираща грижа, каквато пожелаете, като можете да избирате от хай тестери, и без никой да ви безпокои да се гримирате с това, което сте избрали - било с тестери на Dior, било с тези на Estee Lauder, било на YSL, каквото решите - ако решите фюжън, фюжън, почистващо на YSL, хидрант на Естее, фдт на Диор, червило на Пупа, хайлайт на the Balm и палитра на Smashbox . Няма физиономии, няма неотворени тестери, няма крясъци "не пипай тестера!!!". Няма подмятания "не ползвайте тази четка, нито тази". Няма реплики "ами нямаме тестери, ох! и на това нямаме, а пък на това не сме и имали даже". Това, което много ми харесва за тези парфюмерии е че можете да станете сутрин , да си вземете душ и да отидете да пиете кафе и да ви гримират и въобще да се погрижат за вас цялостно.


Консултантките в Profumeriе La Gardenia са елегантни и  добре поддържани дами , много далеч от тинейджърската възраст. Облечени са в изискани, стилни и сдържани черни костюми с изящни фишута.
Това според мен е другия добър вариант за консултанти в магазини за хай селективна козметика. Мен лично винаги ме напушва на смях когато някое двайсет годишно момиче почне да ми обяснява за грижата за кожата.Просто е неуместно. В магазин на Kiko Milаno или Essence да, напълно приемам и 18 годишна консултантка, но там където има по-сериозна козметика за грижа за кожата, разбира се - не. Опитът винаги е по-важен от ентусиазма.

Ето я лятната колекция на Dior TIE-DYE, според мен заедно с SOLEIL  на Tom Ford и на Guerlain Terracotta in Coral and Pistachio , както и тази на Sisley са най-доброто за това лято
Е, за който се увлича от рисуване като мен.:))

От Profumeriе La Gardenia аз си избрах някои неща от колекцията на Диор за лято 2015, която знам, че въобще няма да се внася в България, и бях обслужена като богиня:) В България така са ме посрещали само в Нотос Галери, Ринг Мол, като дори аз бях изненадана от тяхното великолепно отношение.



Разгримирах се с най-новите и модерни средства, сложих си хидратант по избор и се гримирах. Накрая ми беше направено 25 процента намаление, върху всички продукти, което бе приложимо при покупки над 55 евро, бяха ми дадени всички възможни тестери, подаръци и т.н. Какво трябва повече на една руса клиентка? Влизах за първи път в La Gardenia, но на следващия ден се върнах пак и после пак:) Преживяването е So charming!





Разбира се и в Profumeriе La Gardenia никой не ми каза нещо против, че съм дръзнала да се появя в магазина с кученце. Напротив предложиха ми да го пусна да ходи свободно и между другото това предложение го чувах навсякъде в магазините в Италия. Там такова нещо някой да ми се цупи, че съм с кученце няма.

Италия е Италия, какво повече да кажа.

А ето и сайта на Profumeriе La Gardenia .

Добре организиран сайт , функционален и полезен. Там можете да видите къде точно има парфюмерия Гардения до вас, ако сте в Италия, и да си поръчате грим урок със спецовете на Smashbox,  а те са наистина изключителни грим артисти.

Това е като цяло впечетлението ми от бюти шопинга в Италия - любезни, коректни, точни и европейци са италианците, включително и сицилианците в обслужването в магазините и по-специално в тези за хай-енд козметика. Няма грубиянщини, няма простащини, няма кокошкарски опити да те измамят с някое и друго евро.

Какво да кажа пък за магазините на летище Фиумичино, които са направо приказка и където има всичко, да, наистина всичко и тоалетните масички са заредени с  всички хай продукти от висока класа, като тези на La Mer  и La Prairie. Двата бранда имат отделни кътове обзаведени с тоалетни масички и можете да пробвате абсолютно всичко тяхно, стига да ви се пробва и да имате време. Затова ако сте изкушени, планирайте си дълъг престой на Фиумичино, аз все се каня и все нещо става и минавам шопинг алеята в галоп чак не, но в тръс ( а тя е много дълга). Разбира се, всички останали хай брандове Guerlain, Chanel, Dior, Armani, Estee Lauder, Dolce & Gabbana имат също отделни свои тоалетни масички, заредени подобаващо с всичко необходимо, и са невероятно красиви, светят от чистота и са приветливи. Специално този магазин ( той е нов) с многото възможности за проби и игра с грима на Фиумичино се намира срещу бутика на Braccialini, на 100 м от бутика на Dolce & Gabbana точно след като влезете от гейта, където обикновено спира Alitalia, когато идвате от София - така че е и много удобен.
И да не ви казвам какъв магазин на Armani Prive има точно до него - просто невероятен, а до него на Acqua di Parma. На борда на Alitalia също се предлага най-новото от Acqua di Parma и от Armani. Така че аз поне никога не бих изневерила на Alitalia.  
Alitalia е гостоприемна и към домашните любимци. Леонардо пътува прекрасно настанен в пътническата кабина до мен.

Виждам, че за Фиумичино и неговите богати шопинг възможности и потайности трябва отделна публикация. Ще я съчетая с публикация за Малпенса.Пишете ми ако искате такава публикация и я намирате за полезна за вас.


Влизах с Леонардо и в бутиците на Dolce&Gabbana .
Е, там направо полудяха по него, толкова го харесаха.
Никой не ми дигна вежди. Напротив. Едвам го отървах да не го унищожат от целувки.

В България, уви, засега можем само да мечтаем за подобно ниво на обслужването. И това не касае само великолепното отношение на италианците към домашните любимци, това е нещо, което абсолютно се подразбира, а всичко, цялостното тотално отношение. В италианците няма злоба. Има култура. Винаги са готови да помогнат. Много са amichevole и simpatico.

Ti amo, Italia!

А вашите впечетления какви са?


15 коментара:

  1. Пламена Димитрова19 май 2015 г. в 21:25

    За Парфюмериите Гардения съм съгласна напълно, страхотни са.
    Час-два в тях са истински релакс.
    На мен много ми харесват и магазини Дъглас в Италия, а и у нас.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни снимки!Ще се радвам да разкажеш повече за пътуването с Alitalia , доволна ли си и как са като ценова политика?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доволна съм много от Aliitalia, не са ценовия оптимум , но аз пътувам с доста багаж, твърди куфари и като капак и с Леонардо в пътническата кабина.

      Изтриване
  3. Аз съм била за кратко в Италия,но миланската Сефора не я пропуснах:)И аз искам публикация за пътуването, защото пак се чудя с кое да отида, този път до Флоренция..

    ОтговорИзтриване
  4. Смашбокс са много любопитни, чакам с нетърпение ревю за тях.
    Чела съм страшни суперлативи за всичко на смашбокс.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малко съм заета тези дни и не смогвам със снимките, но максимално скоро ще направя ревю.

      Изтриване
  5. Да, за съжаление доста от магазините в България не са на необходимото ниво. Аз лично харесвам предимно Дъглас.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще продължа с коментара, че натиснах бутона за публикуване преди да съм написала всичко, което исках да напиша.
      Само в Дъглас откривам чертите, които търся - чистота, вежливост, компетентност и възможност да тестваш продуктите.

      Изтриване
    2. Споделям мнението ти.

      Изтриване
  6. Много интересна и полезна публикация!Благодаря за нея!
    Чакам публикацията за Сефора , Милано.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е било полезно.
      За Сефора , Милано скоро.

      Изтриване