"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 15 май 2015 г.

EOS Organic Lip Balm Smooth Sphere Medicated Tangerine - нещо наистина добро, мммда:)


Днес ще ви разкажа за един балсам за устни, който много бързо ми стана любим - EOS Lip Balm Medicated Tangerine.

Аз съм доста облагодетелствана откъм устни, ха-ха! - никога не ми е излизал херпес, но за сметка на това понякога, все пак рядко, устните ми се пукат в краищата и това може да бъде доста болезнено.
Много от иначе любими мои балсами в този случай не помагат.
Взех си балсамът на Nuxe в кутийката ( ох, това четене на бюти блогове ще ме погуби) и съвестно се мазах цяла седмица, но при мен не действа, а и усещането бе за нещо противно мазно. Търпях само, защото съм много дисциплинирана.
И пак поради четенето ми на бюти блогове, което има и своите, не ще и дума, положителни страни, поръчах EOS Lip Balm Medicated Tangerine.


Какво да ви кажа?
Страхотен и много убедителен аромат. Поне за мен. Четох , че други блогърки го намират леко химичен, аз обаче много го харесах. И колкото и да не ми се вярваше - Възстанови устните ми.
Слагам го обаче, когато не слагам червило, защото оказва влияние и все едно леко разрежда червилото или го прави по-мазно.
Понеже много го харесвам доста често го ползвам.
Искрено го препоръчвам на всички, които искат наистина хубав балсам за устни.
Толкова си  харесах Еос Мандарината, че даже го взех в Италия,
да пътува с мен и да си го мажа там:)
Снимките са от великденската ни трапеза в Палермо, която бе мое дело,
 хе-хе
Бодливото нещо, което виждате на снимката е най-емблематичният зеленчук на Сицилия - ангинар или иначе казано артишок.Има и небодливи ангинари, но сицилианците считат, че само бодливите са истински:))Даже колкото по-големи и по-остри бодли има ангинарата толкова бил по-хубав. Сицилианците са особен народ, нали знаете:)


Да се върна на балсама за устни:)
Цена на EOS Lip Balm Medicated Tangerine e 13 лв. за 7 грама без стойноста на поръчката от страницата на ЕOS BG във facebook.

Пристигна бързо. Изглежда много добре. Приятен е на пипане. Лесно се намира в чантата поради специалната си форма. Няма опасност да се отвори, защото капачката се завива. Ухае повече от чудесно. И върши страхотна работа. Какво повече?:)

Съставът е 95 процента органичен, липсват нефтопродукти и парабени.
А благодарение на формата се нанася много лесно и не ви е нужно огледало.

Не се тества върху животни.

EOS Lip Balm Medicated Tangerine е единственият медицински балсам в линията на EOS и определено е отличен. Все пак ако не харесвате аромата на фанта мандарина или по-точно на миранда мандарина може да не се харесате с този балсам, но на мен той ми пасна превъзходно.
Харесва ми включително вкуса му на сладка мандарина, нещо което не мога да кажа въобще за ужасния вкус на балсама на Nuxe, кутийка.

Моята оценка за EOS Organic Lip Balm Medicated Tangerine e 10/10.

**********
А кой е вашият любим балсам за устни?Веднага ми кажете!:)

18 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Специално този е много хубав. Мандарината е единственият медицински балсам на EOS и наистина добре влияе на устните.
      Пробвай го, най-вероятно ще ти хареса.

      Изтриване
    2. Без да искам изтрих коментара, случва ми се, защото бутоните на блогър са много зле направени.

      Изтриване
    3. "Ох голяма ми е дилемата с тези балсами...хем ми се иска да го пробвам, хем все по-често чета, че не били кой знае какво откъм хидратация. Ти си го харесала, значи може и да му дам шанс :) "

      А това беше коментарът на Тони:)Е, надявам се, че с това всичко оправих и на всеки е ясно как и в каква последователност върви разговора:)

      Изтриване
    4. Няма проблем, случва се :) Принципно имаше една лимитирана серия с кокос, но не знам дали е налична все още. Аз обожавам всичко с кокос, но и мандарината звучи свежо. :)

      Изтриване
    5. И аз много харесвам кокоса:)

      Изтриване
  2. Не знаех, че имат и медицински балсам, иначе и аз ги заглеждам, но все си мисля, че са ми скъпи като цена. Чак любим балсам нямам, но най-често ползвам на Burt's Bees.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не са много евтини наистина балсамите на ЕОС, но има и по-скъпи. Във всеки случай този ми хареса - аз да си кажа пак:)))

      Изтриване
  3. И аз съм фен на балсамите на Burt's Bees, както и на Figs & Rouge, заради сладките метални кутийки.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз си го поръчах този балсам.Много ми се искаше точно нещо такова.Според мен 13 лв не са толкова много пари за хубав балсам, който да действа.Благодаря за ревюто.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубав е балсама. Аз продължавам да съм с него и ми допада все така.

      Изтриване
  5. Никога не съм пробвала тези балсами, ще трябва да си поръчам да ги опитам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми харесва, и наистина ми помага, когато устните ми са напукани.

      Изтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване