"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

събота, 1 ноември 2014 г.

Козметични разочарования - Avon Luck EDP, Body Lotion, Body Spray

Както знаете разочарованията започват с каприз , който обикновено се оказва грешка.

Загледах шишенцето на Luck в някакъв бюти блог, и понеже съм любопитна сврака, и хоп, поръчах и след 15 дни , то се озова пред мен , заедно с боди спрей и боди лоушън!

Били комплект.
Честно казано ако не бях бюти блогер може би здравият разум в мен щеше да надделее .
Но нали съм бюти блогерка и желанието за експеримента е над всичко.
Все се повтарям, че любопитството убива котката, но...
Първо шишето. На снимките то изглежда сравнително по-добре, но в действителност е  доста неугледно с остри ръбове, евтино и прилича на масово изделие от Китай,
и като знаеме привързаноста на Avon към китайския пазар най-вероятно е точно така,
 a самата панделка, ох, самата панделка, тя е от жълта пластмаса покрита с металик и също с остри ръбове.
Отварянето е мисия невъзможна и чупи нокти.
Истинска ноктотрошачка.


Аз го въртях, пробвах от тук- пробвах от там.

Не, не и не!
Не се отваря!
А има указания и аз ги следвах. Безрезултатно.

 Почнах да дърпам.
Представете си приказката дето се вади ряпа...
Обаче такава една остра ряпа, ноктотрошачка.
Дърпах, въртях. Дърпах, въртях.
Пак въртях, пак дърпах.
Единият ми нокът отиде и направо побеснях, но шишето не се отваря.
 Най-накрая подаде след като взех хавлията увих си ръцете и почнах да прилагам най-разнообразен и разнопосочен натиск.
Ненавиждам неща, които ми чупят ноктите още докато ги отварям и после продължават все така.
Затварянето е също мъка. Блъскаш, натискаш докато се затвори, а после бършеш със салфетка , защото пръстите се отпечатват моментално и всичко вече изглежда ужасно.
След цялата тази борба с шише и с опаковка,
 затворих очи
и 
смело пръснах.
Не биваше.
О, ужас.
Отдавна не бях помирисвала нещо по - еднопланово, по-плоско, по-химично, по-противно и по-мухозолно.
Накратко гадост.
Никаква композиция.Никакво развитие.
Няма топ , няма бази, няма сърце.
Химия, химия, химия.
Бели цветя?
Ако това са бели цветя, то разбирам защо някои хора се изказват покъртващо отрицателно за тях.
Бели цветя?Никакви бели цветя, само синтетика.
Никакви преливания, никакви нюанси или нещо такова.
Мухозол, мухозол и само мухозол.
Райд срещу комари мирише по-добре.

Никаква мистерия или дълбочина не намерих в Luck for her, 
само евтин изкуствен писък.
Жестока, безмилостна и безсърдечна химия от най-евтините.
Господи, горките зайчета, кучета и котета.
Сега съм изпълнена със съчувствие към тях повече от всякога, защото както знаете химичния бранд Avon е и жесток към животните.
Ароматът е до такава степен отровен, че на мен лично ми предизвика позиви за повръщане, аз съм чувствителна много наистина към зловредни химични аромати, но
отдавна не ми беше ставало чаааак пък толкова лошо
от парфюмна вода.
Защото Luck e парфюмна вода.
Така пише на опаковката.
Съдейки от аромата, никога не бих се сетила.
Мислех, че е препарат срещу дървеници.


След това обаче не мирясах, а си намазах ръцете с боди лоушъна.
Какво да кажа за него?
Не трябваше да се мажа.
Той мирише също така гадно като парфюмната вода.
Евтина, грапава опаковка, която вече се бе изтъркала и бе придобила черни ивици - не знам как бе успяла, но се бе случило.


На всичкото отгоре ароматът трае. Е, не много, но два часа под химичния похлупак не ви мърдат.

За боди спрея нямам сила да ви го опиша, защото там, трагедията достига своята кулминация.
Колкото и да е трудно за човешкото въображение да си представи нещо такова, но боди спрея мирише дори по-зле от парфюмната вода.

Като цяло трябва да кажа, че всичко от този комплект се отваря трудно , трябва сила и замах, ръбовете са остри и на боди спрея, и на стъкленото шише и навсякъде.
Недоизпипаност и ниско качество.
Даже бих казала обидно ниско качество.
Не очаквах.


*******
Този комплект
пристигна за 15 дни.

15 дни - досега нищо не съм получавала чак толкова бавно.
Живея в центъра на София, а не в Бангладеш все пак.
Когато си поръчам нещо от Лондон то пристига за един ден.
А от София за София 15 дни.
?!


Освен това
Аvon не са cruelty free.
Те плащат за тестове върху животни и явно затова не им остават пари да правят читави своите продукти.
Цената с доставката беше 39 лв - 50 мл едп, бодилоушъна и бодиспрея.
39 лв??!!За това нещо?
Не си струва.
Luck, Avon не струва дори 39 стотинки, камо ли 39 лв.
Моята оценка за него е минус 2.
Съжалявам.
Исках да го харесам.

Ако говорим за бюджетни парфюми
първото, което се сещам е че
в магазини Зара има съвсем добри парфюми на добра цена, които са и доста сполучливи.
Zara Girl е 20 лв. например.
и е божественярско, наистина божественярско, както и напълно безопасно и круелити фри - произведено е в Испания,
тоест в Европейския съюз и няма как да е иначе.
Препоръчвам го на всеки.
Освен това ако продължиме темата за бюджетните парфюми
фрагрансите на кино, рок и поп звездите са добро решение.
При всички тях състава и регламента са ясни.

Също така последно, като пътувах, в duty free shop на летището
Dolce&Gabbana Light Blue Escape to Panarea бе на промоция 50 процента и струваше 30 euro за 50 мл, което е 58 лв.
Light Blue, уханието, което обикновено е номер 1 в класациите за топ парфюми е само 19 лв по-скъп, когато е във вариант и на промоция, от  този --хм, хм как беше --комплект.


Това е моето мнение за Avon , Luck.
Съжалявам ако съм била рязка, но се дразня, когато нещо е с толкова ниско качество.
Очаквах нещо по-приемливо. A  пък то...
 Бях откровена с вас.
Както винаги.
Целувки.



Дано имате късмет и Avon, Luck не ви сполети.

7 коментара:

  1. Аз също си го бях набелязала, но все още не съм го поръчала. На мен ми хареса аромата, жалко, че на теб не ти е допаднал комплекта.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ароматът е изключително химичен, да не се заблудиш ?защото аз също имах добро отношение , заради рекламата с Шарапова, признавам.
      А и аз харесвам бели цветя, но това тук е ужас невъзможен .
      Химия.
      Парфюмите имат силно влияние върху ендокринната система и влиянието е отрицателно ако са химия.

      Изтриване
    2. И аз като теб бях захласната по рекламата и исках да си начеша крастата, ама може би ще спестя тези 39 лв. :) Накрая ще избера някой друг, само дано не се окаже още по-химичен. :D

      Изтриване
    3. Има бюджетни аромати, които са качествени и не са химични.
      А и има сезонни промоции на елитни парфюми в края на сезоните, вече споменах за 50 процента промоцията на Light blue.
      Duty free магазините по летищата и покупките на борда на самолета си остават най-хубавия начин да придобиеш истински, качествен и същевременно на добра цена парфюм.Това важи и за бялата козметика особено, тъй като в един дюти фри има голям поток от хора и няма такова нещо като престоял твърде дълго в магазина крем.
      Специално аз парфюми и бяла козметика купувам само от дюти фри или от борда.
      Този път нещо се обърках и то защото съм бюти блогер и в името на опита.

      Изтриване
    4. Не е лошо човек да знае от къде да си купи качествени неща. Все пак може да пробва и нещо ново и различно, въпреки че понякога ще остане разочарован както в случая :)

      Изтриване
    5. Честно казано май пробите обикновено са разочароващи , особено предвид турските парфюмни ментета, който заливат България.
      Затова планираната покупка на бяла козметика и парфюми при пътуване никога не ме е разочаровала. А и тревъл палитрите, които брандовете правят са на много високо качество и са изключително добре съчетани.
      Но Avon въпреки, че аз нямах никакви кой знае какви очаквания, доста ме разочароваха.
      Наистина те са бранд , които се позиционира в ниската ценова ниша, но не мислех, че са толкова зле.

      Изтриване
  2. страшно се смях с това ревю, благодаря за искреността и подробното ревю:)
    и аз си падам малко "любопитната сврака с двата крака" и от време на време падам в капана на Avon-ските парфюми, обаче като тегля чертата не мога да откроя никой от тях като любим. На такъв откровено отвратителен чак не съм попадала; гледам да не ги купувам на сляпо, а само ако е имало мостра в каталозите им- обаче и това невинаги помага. Този специално още в каталога ми миришеше на евтинджос, а от снимките тук разбирам, че шишето изглежда като кютук и доста по-различно от в рекламата. Ама какво ли се учудвам, 85% от парфюмите на Avon ми миришат на едно и също, рядко имат нещо малко по-интригуващо

    ОтговорИзтриване