"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 4 октомври 2013 г.

TAG: Liebster Blog Award - 4 част

Здравейте , прекрасни:)

 

 
 
 

Бях тагната от красивата и чаровна Ивета от Sapphir Eyes And Rubin Lips за Liebstеr Blog Award.
Благодаря мило слънце:)

Имам още 3 публикации с този таг, които може да прочетете съответно - първата част тук , втората тук и третата тук



Трябва да се съобразя със следните правила:

1. Номинирайте 11 други блогъри, които имат по-малко от 200 последователи и ги уведомете.
2. Отговорете на 11-те въпроса на блогъра, който ви е номинирал.
3. Напишете 11 въпроса, на които трябва да отговорят.
4. Изпратете линк на блогъра, номинирал ви.

Ето отговорите ми:


1. Обичате ли да пътувате и коя е любимата ви дестинация?

Да, много. Любимата ми дестинация винаги е към вода - море, океан, река, езеро.


2. Имате ли любим козметичен бранд?

Да, CHANEL , Guerlain, Dior, YSL.

3. Ако се окажете на самотен остров, кои 3 неща бихте взели с вас?

Кафе, мед, минерална вода. Дано да е тропически остров, че да има много плодове с които ще се изхранвам.
От козметичните неща ще ми трябва - сапун, паста и четка за зъби. Ще ми е нужно и гребен, шампоан и балсам.:)

4. Впускате ли се често в предизвикателства?

Не съм от хората, които практикуват бънджи, рафтинг или скално катерене.Предпочитам да съм на свежо, топло, красиво и уютно място пред това да търча по Хималаите, да рина сняг в Аляска или да обикалям Тибет. По-често ще ме видите в хотел 4 или 5 звезди отколкото в палатка. Тогава може да се гмурна под вода с акваланг , ако хотелът предлага такъв тип услуги и до тук. Едно от екстрените ми преживявания беше купон в пустинята Вади Рум сред бедуини, пазиха ни и около сто войника с автомати и картечници, че да не ни нападнат терористи...Е, не беше точно мой тип купон. Също друг път бях на борда на наклонен кораб близо до Дубай , това че корабът е наклонен явно не притесняваше никого  и гледах унило как денсят спътниците ни, сред които имаше и не малко брадати преуспели пакестанци с чалми и закривени ножове в ръка - не че нещо, просто като им е кеф на хората обичат да размахват каквито намерят наблизо ножове...Е, и това не беше мой тип купон.

 5. Ако имахте възможност, бихте ли пуснали своя марка козметика?

Далече съм от такава идея.
   
6. Кое предпочитате - спортното и удобно или елегантното облекло?

И двете, според случая.

7. Имате ли любима песен, която смятате, че никога няма да ви омръзне и ако да - коя е тя?

Много са.
 
8. Случвало ли ви се е да желаете нещо, което се намира много трудно и почти няма начин да се сдобиете с него?

Да, искам доживотен абонамент за Лебедово езеро в Большой и доживотна покана за всички ревюта на Шанел, Прада, Долче Габана.

9. Имате ли домашен любимец?

Да и не е един.
  
10. Добри домакини ли сте?

Ох, не знам:)Може би:)

11. Коя е най-досадната дума за вас?

Нямам досадна дума.

Но са ми досадни всички видове интриги, интриганти и подобни. И са ми смешни:)))Забелязала съм, че както на Пинокио му расте носа от лъжи, така на интригантите почват да им се кривят очите и да погрозняват фатално и може би необратимо:)

Затова ако искате да сте красиви, не яжте козметика - това няма да помогне, а бъдете добри, защото душата се изписва на лицето.

Ето съветите на Одри Хепбърн:





  1. За да имате красиви устни, казвайте само красиви думи.
  2. За да имате красиви очи, трябва да гледате добронамерено.
  3. За да имате стройна фигура, споделяйте храната си с гладните.
  4. За да имате красиви коси позволявайте на децата си да си играят с тях поне веднъж на ден.
  5. За да имате красива походка, ходете с увереността, че не сте сама.
  6. Хората, повече от вещите имат нужда от реставрация, похвала и прошка. Не захвърляйте никого!
  7. Ако започне да става страшно и и почувствате, че имат нужда от ръка, на която да се облегнете, припомнете си, че имате ръка – своята собствена. А, ако стане наистина страшно, си припомнете, че имате две ръце, с едната може да помогнете на себе си, а с другата на другите.
  8. Красотата на жените не е в дрехите, фигурата или прическата. Тя е в очите, а очите са врата към сърцето, затова в него трябва да живее любовта.
  9. Красотата на жената не е във външността, истинската красота е в душата. В грижите, които полага с любов, в страстта, която дарява.
  10. Красотата на жената расте заедно с годините и.



Усмивки от мен:)

Всеки, който иска може да направи тага:)






1 коментар: