"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 11 октомври 2013 г.

Любимците ми за септември/ September favorites

Здравейте прекрасни,
бързам да ви представя любимците ми за септември:)
 Обичам да се храня навън поне докато времето позволява и обичам фреш:
 Парфюмът на септември бе този - Hypnotic Poison, Dior, EDT,100ml.
Много уютен. Въобще не искам да чувам за селективна парфюмерия, когато има Диор, Герлен и Шанел.
Аква ди Парма?Бонд?Аник Гутал?Шегувате ли се?Предпочитам да ухая на хубаво, а не да мириша на туршия и то след като съм се напарфюмирала.

 Аксесоарът на септември бе този сладък клъч.
Avene Eau Thermale
Thermal Spring Water
 Свежест  ми донесе тази вода на Avene.Тя е вечен мой любимец.
Все пак смятам да пробвам и другите термални води на пазара, а не да се ограничавам само с  продуктите на тази прехвалена от бг блогерите марка:).

Secret de Purete, peeling fondant, Guerlain
Тайната на Чистотата, този много фин ексфолиант на Guerlain.
 Ultra Correction Line Repair Chanel
creme de jour anti rides spf 15
Грижа този крем на Chanel.
 Красота тези сенки на Bourjois Smoky Eyes - 09 Lady vert de gris.
По-подробно за тези и другите ми любимци за септември можете да прочетете ако продължите:)

Много настроение и комфорт ми създадоха тези сандали в бонбонено розово, ванилено и ментово зелено.




 Както и този клътч.




*******
 Морето ми е вечен любимец, във всички сезони, винаги.
:)))
 Много уют в септемврийските разходки ми даде това яке на Стела Макартни
от колекцията и за Адидас.
То е много леко,интересно като кройка
иновативно като материя
и в предпочитания от мен цвят - пепел от рози.
*******
 Принципно ползвам термални води за освежаване на лицето си,
а тази е постоянно с мен.
Дали защото съм твърде отдавна читател на бг бюти блогове, а Авен работи усилено с тях и
много е възможно от четене на толкова хвалби и аз да съм си самовнушила, че водата на Авен е най-добрата.
Смятам обаче да я сравня с водите на Виши , Уриадж и т.н.


 Харесвам и мицеларния лосион Lotion Micellaire, Avene за почистване на лицето.Този продукт ползвам изцяло под внушението на бг бюти сферата, както и мицеларната вода на Биодерма.
За последната имам някои съмнения, че дехидратира доста сериозно кожата, докато този лосион е по-удачен.


 Любимите ми лакове бяха тези - есенната колекция пясъци на Зоя
Zoya Fall Pixie Dust:
 А номер едно сред тях бе розовочервено боровинковата Арабела :) Докато прехваления Картър (Carter) не ме впечетли - стои някак мазно.
Затова пък Арабела е безпогрешна.Ето я:
Обожавам този лак.

Повече за Арабела може да прочетете ето тук
*******
 Септември ползвах ексфолиант за лицето си и този на Герлен успя да ме спечели:
Guerlain Secret De Purete - peeling fondant




*******
 Когато времето захладнее винаги посягам към Poison , Dior - в случая Hypnotic. Много внимавам с парфюмите - купувам ги само от абсолютно сигурни магазини, не се доверявам на бг сайтове.
Този е от Прити Шоп. И е истински.
Много, много траен, разкошен, с ясни и контролирани съставки.
Заслужава ревю.






*******
 Това е любимият ми крем и е от линията на Шанел за грижа срещу първи бръчки.
CHANEL Ultra Correction Line Repair
creme de jour spf 15
Заслужава специално ревю.







*******
Изненада!
 Тези сенки ми станаха любими за септември.
Много лесни за употреба, много естествени като резултат, много удобни при пътуване - и да ги загубите или потрошите много лесно можете да си ги набавите , а не да си умрете от яд ако я някоя лимитирана палитра , а тези има ги навсякъде, леки са, не заемат място и са добри.
Обезателно ще направя отделна публикация, защото заслужават.
Bourjois - Smoky Eyes - 09 Lady vert de gris



 Книгите, които четох през септември:
Вино от глухарчета.
Поредният роман на Марлена - отново с много вкус към живота.
И още едно от любимите ми криминалета.

Всичките ми любимци ще получат ревюта и подробни снимки:)Обещавам.
А какви бяха вашите любимци за септември?




5 коментара:

  1. Аз изпробвах почти всички термални води и тази на Авен ми е най-любима, също и La Roche Posay. Виши ми се видя по-различна и не ми успокоява така добре лицето :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От както станах бюти блогер съм по-склонна към експерименти и затова ми се иска да видя какво могат и водите на Vichy, La Roche Posay , a и на Uriage.
      Подлагам на преоценка и Avene.

      Изтриване

  2. Много искам подробно ревю за крема на Шанел:)

    ОтговорИзтриване