"Подтиснатите и скрити желания на буржоазията" ето така Наташа Рамзи-Леви описа настроението на втората си колекция за Chloe. Сексапил под глазурата на блясъка е това, което продава седмицата на модата в Париж. (За версия "по-на живо" моля, вижте Милано.)
Наташа Рамзи-Леви е вече два сезона в къщата на Chloe, от момента в който Луи Вюитон купи и Chloe. След дебютното шоу, което излъчи директна почит към шикозния външен вид, запазена марка на основателя Габи Агион, този втори сезон продължава играта с всички силни страни на етикета, но е по-фокусиран върху 70-те години.
Ревюто на Chloe беше още една ретроспекция в седмицата на модата в Париж. С много носталгия Диор ни отправиха право към 60-те години във вторник, а Дри Ван Нотен към 30-те години веднага след това в сряда.
Всички характерни елементи олицетворяващи френския шик са тук. Текстилни копринени блузи, разкопчани и показващи достатъчно гола кожа. Ботуши до глезена. Панталони от висококачествена материя с чувствена, кристална джаджа в бедрата. Разхлабени тъмни дрехи и рокли пуловер. Дрехи създадени много повече за будоара, отколкото за червения килим, дрехи с дантели и разкъсани панделки.
"За мен момичето на Chloe е много френско, но за много хора френското момиче вече е много английско - просто защото много дизайнери са англичани", каза Рамзай-Леви в кратко интервю преди ревюто, имайки предвид триото британски дизайнери, чиито шоута предхождаха това на Chloe: Клеър Уайт Келър, Фийби Фило и Стела Маккартни.
Френското момиче никога не е било толково спокойно, колкото през 70-те години и колкото е в тази колекция. Широки назъбени яки, свободни панталони и земни тонове - тютюн, сметана и коняк.
А конякът е най-подходящата напитка за есента и зимата, нали? Особено, когато е придружен от кафе, тютюн и сладкиш със сметана.
pictures VOGUE
Няма коментари:
Публикуване на коментар