"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

четвъртък, 1 март 2018 г.

5 години The Lady With The Little Dog ( s) Blog




В нито един момент от живота ми не ми е пукало за бръчките и за секунда не провеждам никаква борба с тях. Просто живея, радвам се на живота, тъгувам с живота, плача с живота, смея се с живота. Такъв какъвто е. Обичам всяка следа, която е оставило времето по лицето ми и си го харесвам точно така. Не искам да е по- младо, нито искам да е по - красиво. И не, не искам зъбите ми да са по-бели - намирам го за вулгарно, за нестилно и за неевропейско. Американките да си щракат със прекомерно бели зъби като акули, а аз не искам. Косата ми както виждате също не винаги изглежда перфектно и най- нахално като най-добра грижа за кожата на несъвършеното ми лице считам ежедневните изключително дълги разходки с кучетата ми по възможност до море и на слънце и ако може слънцето да е по-силно:)))) И това е истината. Избрах точно това да бъде моят 1000 пост в инстаграм - без пози, без прически, без стилизанти, без филтър, без фотошоп, без церемонии, без приготовления, с грим на цели 8 часа . Преди 5 години, точно на първи март 2013 - Здравейте или защо създадох този блог? създадохме блога The Lady With The Little Dog Blog с което раздвижихме изключително блогосферата в България и днес ние сме най-четения български блог за лайфстайл, мода, пътувания, изкуство, красота и т. н. Първият ни последовател, а после и най-голям критик, че чак хейтър бе mybeautymadness. Аз лично винаги много съм я харесвала задочно, жалко само че така и никога не я видях на живо. Вторият ни последовател бе lepidopteria, и нея не успях да видя на живо. Но с много други хора блогът ме срещна на живо и сприятели и това за мен е най- ценното. Като цяло блогът донесе лично на мен много повече положителни емоции отколкото отрицателни въпреки неизбежния хейт, клюките и интригите , тях къде ли ги няма, и днес искам да благодаря на всички вас, които през това време бяхте  с The Lady With The Little Dog Blog. Особено и много специално искам да благодаря на хората, които ни вярваха, които ни пишеха добри неща и които ни поддържаха всякак. Вие сте най-важните за нас. И заради вас ние продължаваме.

Няма коментари:

Публикуване на коментар