"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 17 октомври 2014 г.

CHANEL n.5 - Wherever I Go There You Are My Luck, My Fortune, My Love!Inevitable!

Време за откровения и за кафе с мляко, канела и карамел. 
Навън задуха северния вятър, хризантемите на двора танцуват и се покланят ту в една, ту в друга посока, а аз завита с одеяло от истински кашмир пия кафе на топло пред камината.
В краката ми мърка прекрасния ми котарак с много имена Хемингуей - Доменико Долче Дебелче, а миниатюрният ми Леонардо , който всъщност е истински снежен вълк е на разходко-екскурзия с цялото домочадие. 
Тихо, спокойно и уютно. 
Аз реших да остана в къщи, защото вчера ви обещах, че почвам с публикациите.
Не знам дали съм писала, но освен сенкопалитрохолик, гримочеткоманиак и лакофен, съм страстен парфюмен ценител и колекционер. 
Което всъщност си е съвсем нормално, защото как очаквате един представител на зодия Рак, макар и с много Лъв в себе си и Луна във Везни, да не обича да колекционира или по човешки казано да трупа докато съвсем и изцяло се затрупа и даже да продължи и след това.
Много разголващо и много интимно ми се струва да говоря за моята парфюмна страст, но вече цяла година правя опити да преодолея тази интровертност  и мисля, че вече съм готова.
И така четете днес , 
съвсем след малко, просто само още няколко секунди преди да хвърля копринения халат от моята душа и да остана съвсем гола пред вас, 
първа част на моето първо парфюмно ревю, посветено на най-любимия любим - 
вечния CHANEL n.5.

Няма коментари:

Публикуване на коментар