"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

събота, 4 май 2013 г.

Шикозен, лесен и стилен маникюр от Маги ви представям точно в навечерието на празника!

Мили мои:)



Предполагам вече сте омесили козунаците и боядисали яйцата. Цялата къща ухае на лимон, масло и ванилия.
И  лекичко уморени поглеждате към ръцете си:)
Ауо!!!!Ами сега?
Аз понеже след всяко месене на козунаци и  боядисване на яйца по Великден все викам "Ауо!"като си погледна ръцете, а пък маникюра ...и вече е късно следобяд, почти вечер, а утре е празник, разходки, срещи с приятели и роднини, а маникюра...!

Обаче  този път аз имам решение:)))

Поканих на гости прекрасната и очарователна Магдалена Гънгълова от  *Maggie's blog"*  да ви покаже как да си направите сами шикозен, не много труден и стилен маникюр.


Маги с нейния приятел.

Маги е много красиво момиче, което завършва своето висше образование , обича изкуството и литературата и въобще се справя успешно на всички нива в живота си.



Здравейте!

Много съм щастлива, че Светлана ме покани да съм гост автор в нейния приказен блог. Надявам се да оправдая очакванията й и това, което ще ви покажа след малко, да ви хареса.
Ще ви покажа как да си направите стъпка по стъпка следния маникюр, който не е много труден, но отнема малко повечко време. За сметка на това ще получите доста комплименти.

                                                                                                                                        
Нанасяме първо основа. След като изсъхне нанасяме 2 тънки слоя бледорозов или телесен цвят лак. (Може да пропуснете тази стъпка.) Изчакваме да изсъхне добре преди да преминем към следващата.


За следваща стъпка аз съм използвала тъмнолилав лак и стикерчета за цени. Ако сте по-сръчни може и без тях да нанесете лака. Аз реших да не рискувам за да получа по-прецизна линия. Лакът нанасяме на 2 слоя.

Изчакваме да изсъхне около 5 минути и внимателно отлепяме стикерчетата.
Важна подробност: залепете стикерчето хубаво за да се получи хубава права линия.

След това залепваме хубаво 3 лентички от декоративно тиксо. Продава се в магазините за 1 лев и в интернет на цена 1-1,50лв. Оставяме по-дълги краища за да може по-лесно да ги отлепим.


Минаваме с 1-2 слоя бял лак в зависимост от плътността и покривността му.


Изчакваме да позасъхне за 5-10 минути, като междувременно може да решим някое судоку, или да се поровим малко из интернет. И накрая отлепяме внимателно.
Последната стъпка е нанасянето на топ лак. 




Дано ви е харесал този фото урок.

2 коментара:

  1. Наистита, много лесен начин и естествено края е страхотен. Много ми хареса. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много елегантен лак, а и начина на постигане е сравнително лесен - с малко повече сръчност и резултата ще е перфектен!

    ОтговорИзтриване