"

Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Dogs, Cats, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 26 февруари 2018 г.

Dolce & Gabbana - Milan Fashion Week - Ready To Wear - Fall/Winter 2018 - Fashion Devotion - 4


Макар че в неделя 25 февруари 2018, следобед в Милано бе започнало да прехвърча сняг, в шоуто на най-култовия италиански бранд Долче и Габана нямаше нищо ледено, студено или дори малко хладно.
Всичко бе горещо, огнено, пламенно и страстно.
Всичко бе на 100 процента.

Доменико Долче даде кратко интервю преди ревюто обяснявайки защо са избрали тема на шоуто да бъде 
Fashion Devotion/Моден Обет.

"Модата не е работа, модата е преданост", каза Долче. "Ти живееш, спиш и ядеш с мода, никога не спираш да мислиш за това и го обичаш с цялото си сърце".

 На модния подиум, тази преданост бе изразена с помощта на религиозната иконография, която е честа тема в колекциите на къщата -  със злато, бродирани ореоли, ризи с висока "свещеническа" яка и най-отчетливо със свещеното сърце.  
Свещеното сърце е голяма и непрекъснато повтаряща се тема в модата на Dolce & Gabbana и е върху рокли, палта, а също и като изваяна катарама на новите модели чанти на марката, които чанти прелетяха в началото на шоуто, носени от дронове.
 Божественото вдъхновение също се материализира и в тениски върху  които се четеше надписа - "Fashion Sinner - Изкушен от модата".  

Дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана са силно ангажирани с Метрополитън музей в Ню Йорк и  участват в предстоящата изложба на Art Costume Institute, на тема 
"Мода и католическо въображение".
Няма съмнение, че изящно изпълнените парчета в това шоу, с участието на над 100 модела, ще струват много пари - цените започват от около £ 150 за топа на чифт бикини и се простират до £ 9,000 за богато украсена рокля.
Но зад кулисите, Доменико Долче настоя, че парите са наистина последното нещо в съзнанието му.  
"Ти убиваш любовта и творчеството, когато говориш за пари" каза той.  
"А и защо е нужно? В крайна сметка, когато творчеството ти е красиво, хората плащат."Въз основа на резултатите дизайнерът изглежда прав.  
През финансовата година 2016-17 година къщата е прехвърлила над 1.3 млрд. Евро (1.1 млрд. Паунда), което е с 9% повече от предходната година.

Или както са казали хората - ти си свърши добре работата, а парите сами ще дойдат. 
Но първо си свърши добре работата. 

Защо ми се струва, че в България тази истина е някак забравена?


































pictures VOGUE

Няма коментари:

Публикуване на коментар