Макар че в неделя 25 февруари 2018, следобед в Милано бе започнало да прехвърча сняг, в шоуто на най-култовия италиански бранд Долче и Габана нямаше нищо ледено, студено или дори малко хладно.
Всичко бе горещо, огнено, пламенно и страстно.
Всичко бе на 100 процента.
Всичко бе горещо, огнено, пламенно и страстно.
Всичко бе на 100 процента.
Доменико Долче даде кратко интервю преди ревюто обяснявайки защо са избрали тема на шоуто да бъде
Fashion Devotion/Моден Обет.
"Модата не е работа, модата е преданост", каза Долче. "Ти живееш, спиш и ядеш с мода, никога не спираш да мислиш за това и го обичаш с цялото си сърце".
На
модния подиум, тази преданост бе изразена с помощта на религиозната иконография, която е честа тема в колекциите на къщата - със злато,
бродирани ореоли, ризи с висока "свещеническа" яка и най-отчетливо със свещеното сърце.
Свещеното сърце е голяма и непрекъснато повтаряща се тема в модата на Dolce & Gabbana и е върху рокли, палта, а също и като изваяна катарама на новите модели чанти на марката, които чанти прелетяха в началото на шоуто, носени от дронове.
Божественото вдъхновение също се материализира и в тениски върху които се четеше надписа - "Fashion Sinner - Изкушен от модата".
Дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана са силно ангажирани с Метрополитън музей в Ню Йорк и участват в предстоящата
изложба на Art Costume Institute, на тема
"Мода и католическо въображение".
Няма съмнение, че изящно изпълнените парчета в това шоу, с участието на над 100 модела, ще струват много пари - цените започват от около £ 150 за топа на чифт бикини и се простират до £ 9,000 за богато украсена рокля.
Но зад кулисите, Доменико Долче настоя, че парите са наистина последното нещо в съзнанието му.
"Мода и католическо въображение".
Няма съмнение, че изящно изпълнените парчета в това шоу, с участието на над 100 модела, ще струват много пари - цените започват от около £ 150 за топа на чифт бикини и се простират до £ 9,000 за богато украсена рокля.
Но зад кулисите, Доменико Долче настоя, че парите са наистина последното нещо в съзнанието му.
"Ти убиваш любовта и творчеството, когато говориш за пари" каза той.
"А и защо е нужно? В крайна сметка, когато творчеството ти е красиво, хората плащат."Въз основа на резултатите дизайнерът изглежда прав.
През
финансовата година 2016-17 година къщата е прехвърлила над 1.3 млрд.
Евро (1.1 млрд. Паунда), което е с 9% повече от предходната година.
Или както са казали хората - ти си свърши добре работата, а парите сами ще дойдат.
Но първо си свърши добре работата.
Защо ми се струва, че в България тази истина е някак забравена?
Няма коментари:
Публикуване на коментар