"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 25 юли 2014 г.

MAC Beauty Haul - Alluring Aquatic Collection - sth more

След Дъглас минах и през MAC.

Ето какво си избрах и закупих:)

Следват много снимки , предупреждавам:)



 Четката с две лица - MAC 127
 и другата такава MAC 233




 Двата лака:
 Submerged
 Neptune



 Две червила
 Siren Song
 Mystical



 Два бронзъра
 традиционният Golden
 иновативният Delphic



 Две сенки
 Sea worship & Legendary Lure





 молив за устни What comes naturally

 молив за очи Black Line



Като цяло Alluring Aquatic Collection на MAC за Summer 2014 ми хареса много.
Обожавам водата и всичко свързано с нея, така че по-моя колекция от това просто не може да има и съм доста щастлива от избора си.

Всичко бе изпробвано и тествано още в магазина, където работят много мили момичета и бях гримирана от невероятния Георги Асенов, който ми обясни как точно да използвам тези нови и иновативни продукти. Ако имате път към The Mall не пропускайте да посетите MAC - там работят страхотни хора, а Георги Асенов  е истински вълшебник с молива и четката. Препоръчвам ви да си запишете час за грим обучение при него - прекрасно изживяване е и ще научите много.

Вие какво си харесахте от Акватичната колекция на MAC?

А ето и съвсем , съвсем първите неща , които си взех от акватичната колекция и които ме запалиха толкова много  - можете да ги видите и да прочетете за тях тук.

2 коментара:

  1. Аз харесах червилата им, но уви не живея в София и като се обадих да питам какво имат налично, казаха че имат само Siren Song и Goddess of the Sea.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Червилата са много летни и по-скоро тип балсам особено Siren song.
      На мен ми допадна точно такова.

      Изтриване