"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 7 април 2014 г.

Леонардо на своята първа разходка/Leonardo's first walks

Внимание разказът се води от името на Леонардо:)
Гриза си бисквитки на дивана и чакам кога ще отиваме на разходка.

Мама ме заведе в парка и в планината.
Първото куче, което срещнах е ето това йорки.
С него ще станем приятели.
Тук чета менюто на Гранд Кафе и избирам какво да си поръчат мама и татко.
За по сигурно разбиране на текста си забождам муцунката право в менюто.
Избрах  френска закуска - кроасани, масло, два вида конфитюр, цитронади и виенски кафета с много сметана.

От толкова четене обаче май ми се доспа.
Но няма да се дам на съня, а ще наблюдавам света
с широко отворени очи.

С тази Чи ще ставаме приятели.

Сред боровете и елхичките е най-хубаво.
Тази мама не разбра ли, че аз съм най-красивия?
И най-бързия.
Ама като се разтичам из боровете и елхичките да видите само мама как тича след мен.
Като ракета се носи и само крещи"Леонардо!".
Много се забавлявам.
От време на време и давам да ме хване, че да не се отчае и да се откаже от играта.
После пак хуквам.
Ето тук съм се оставил да ме хване...
Малко съм рошав, но въпреки, че съм бюти куче, няма да дам на никой да ме среши.
Всички гребени и четки ще бъдат унищожени!
Работя усърдно по въпроса.
Казах!
Джав!



Вижте и страницата на Леонардо във фейсбук и ако го харесвате, не забравяйте да го подкрепите като го последвате:
Leonardo Di Caprio, The Wolf of Home Carpet

Още за Леонардо четете:
тук

и

тук

4 коментара:

  1. Леле, страшен сладууууур! Направое невероятен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много е красив:)
      НО колкото е красив толкова, че даже и много повече е щур и див.
      Такова торнадо от енергия и емоция е:)))

      Изтриване
  2. Сладкиш! Снимката, когато се прозява, е много сладка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))И е много любвеобилен, щур, див и целувателен:)

      Изтриване