"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 22 декември 2017 г.

Dolce & Gabbana The One - The New EDT




Снимките за Dolce & Gabbana The One The New EDT
направих в Неапол.
От Неапол си и купих този парфюм.
Продължавам да си купувам парфюми от Италия, от Германия, от Австрия, от Обединеното Кралство и въобще от т.нар. Западна Европа, от магазини като La Rinascente, Karstadt, Breuninger, Kaufhof, Harrods, Selfridges  и т.н., както и от летищните дюти-фрита.
От парфюмите, купени от тези места, съм винаги доволна.
Това, което се предлага на повечето места в България, като парфюми
не печели никак доверието ми, уви.
Наскоро гледах клип на Jeremy Fragrance на тема как да различим истинския парфюм от неистинския и той също бе на мнение, че сравнението
между парфюм, купен от абсолютно сигурен източник и парфюм, купен от някъде другаде е много добър начин да разберете истината.
Като той мисли също като мен, че най-сигурният белег е трайността  -
ниската трайност е като оглушителен алармен сигнал
"Нещо не е както трябва!".
Парфюмите, които съм си купила от магазини на територията на България, никога не са трайни.
Даже обикновено след половин час ги няма никакви. 
Защо ли?! Не знам.
Нямам отговор на този въпрос, само констатирам впечетленията си на клиент.

Но да оставим тази проза настрана и да се върнем на моята
Dolce & Gabbana The One The New EDT, купена щастливо и сполучливо от Италия.
Исках и да я заснема там, в Неапол, и самият процес на снимането бе страшно приятен, макар и леко авантюристичен.

 Lungomare, Via Francesco Caracciolo, Napoli
  В далечината Castell dell'Ovo.

Скитах по романтичните неаполитански улички и снимах чудовищно богатата и великолепна архитектура на стария Неапол, като отвреме-навреме изваждах и току-що купения парфюм и го заснемах на фона на цялата пищна, многолика, пъстроцветна южна красота.
( да-да, знам, че е много налудничаво да скиташ из Неапол с тежко шише парфюм и с още по-тежък DSLR  и да снимаш парфюма тук и там, но парфюмоманите и блогерите ще ме разберат )
 Това е много трудна задача и защото след  какафонията около създаването на рекламните филми 
с участието на
кинозвездите Емилия Кларк и Кит Харингтън
в Неапол са много чувствителни на тема парфюми, а особено пък парфюми на Dolce & Gabbana.
Mасово ги обожават и
в момента в който изваждате парфюма  и завъртате DSLR на статива около вас се почва най-гореща и дива италианска фиеста.:) 
Нещо като случващото се тук:







Исках в снимките ми да присъства и силуета на Везувий,
защото 
новата версия на The One
e много слънчева, темпераментна, гореща, вулканична, жизнерадостна и пълнокръвна.
Агресивна в началото. 
Аристократична в края.
Точно "италиано веро".


Lungomare, Via Francesco Caracciolo, Napoli
Lungomare, Via Francesco Caracciolo, Napoli



Пирамидата:

Мандарина, бергамотови цветчета и бяла праскова.
Лилия, портокалови цветчета, иланг-иланг, жасмин и момина сълза в сърцето.
Ветивер, ванилия, мускус и амбра в базата.
Цялата напълно в стила на Dolce & Gabbana.
Сексапилност, предизвикателност и чувственост.

С много красив, дълъг шлейф и отлична трайност.

Една забележка - Не е подходяща за офис, за делови срещи и за работа. 
НО е идеална за свободното време, за клуб, за почивка или на круиз, особено ако сте някъде по италианското средиземноморие, и абсолютно, абсолютно задължителна ако сте в Неапол.:)


Via dei Tribunali - PIazza Cardinale Sisto Riario Sforza, Napoli
Точното място където е снимана рекламата с Kit Harington. 



Опаковката на парфюма е в италиански стил - елегантна, тежка, класическа.
Златна.
И не само бутилката, а и самият аромат е златен.
Топло злато, жълто, класическо, точно такова злато, каквото най обичат да носят италианците. 
Изключително подходящ парфюм за посрещането на настъпващата 
"златна" 2018 година.




А вие с какъв парфюм ще допълните новогодишния си образ?
Пишете ми. 
Ще ми е интересно да узная.
 




Lungomare, Via Francesco Caracciolo, Napoli
  В далечината Castell dell'Ovo.

Piazza Vittoria - Villa Comunale, Napoli

Villa Comunale, Napoli

Всички снимки в тази публикация са правени от екипа на The Lady With The Little Dog (s) Blog.

Други мои ревюта за парфюми на Dolce & Gabbana:

Dolce Dolce & Gabbana


Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina


Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso


2 коментара:

  1. Наскоро си купих Нина Ричи Love in Paris от най-близкия магазин на Дъглас в България. Шишето, опаковката всичко както го помня и знам. Но трайност? Нулева. Абсолютна водичка.Половин час имаше някакво усещане за парфюм близко около мен, след това изчезна.
    Много обичам този парфюм, разкошна праскова, според мен най-добрата праскова въобще. Дори прасковите на Серж не са толкова убедителни. А и парфюмите на баба Ричи винаги са били убийствено трайни. И така ги помня. Да не би да са преформулирани, не знам. Питах колежката усеща ли, че съм с парфюм - а тя: Ами да, миришеш леко на лимон. На лимон?! Дали защото току-що си бях измила ръцете със сапун с лимон? Не мога да повярвам. Но факт.
    Не съм пробвала новата Долче Габана, но мисля да го направя тези дни.
    Огорчих се във всеки случай.

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам този парфюм. За мен и на мен той не е просто разкошен и "богаташки",а мил, мек, топъл и уютен. Златист аромат на мандарини, на мед и на мноооого пудра. Усещането ми за него е че все едно съм в кадифено наметало от главата до петите и съм се загърнала толкова плътно, че и най-силния студен вятър не може да ме достигне и да ме простуди.
    Купих си от него едва 30 мл и скоро смятам да си взема още, каня се да пътувам за Нова Година и още отсега виждам как веднага след паспортната проверка ще тичам към дюти фриито:)

    ОтговорИзтриване