"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

четвъртък, 6 март 2014 г.

Guerlain - Stardust 862 Nail Lacquer - Spring 2014 Météorites Blossom

Здравейте,
показвам ви снимки с новия пролетен лимитиран лак
Stardust 862 на Guerlain от пролетната колекция на Guerlain за 2014 Météorites Blossom.


Принципно в България не се внасят лаковете на Guerlain, a само тестери.Но това не е трагедия , защото можете да си ги поръчате онлайн с превозвач.

Аз бях лакирана от Дъглас с този лак понеже така пожелах, като клиент имах ваучер за спа маникюр, а и реших да сваля ши лака - предполагам, че вие също може да бъдете лакирани с който и да е лак от хай-енд  или профи лаковете , налични в Дъглас. Естествено, надявам се, че това е възможно.

Stardust 862 стои много изящно, заскрежено и бляскаво. Има розови или зелени отблясъци според светлината.Не е напълно покривен и остава леко прозирен дори на два пласта, като съхне сравнително бързо. Много е красив и необичаен за пролетен лак - прилича на заскрежена роса.



Много е траен, при мен вече е една седмица върху ноктите ми като имайте предвид, че на Леонардо Ди Каприо му растат зъбките и хапе нон стоп, но въпреки това лакът не е мръднал.




Цената на Guerlain 862 Stardust е 24 евро и може да бъде поръчан онлайн, след което доставен до България с превозвачи.
На мен лично доста ми харесва и може би така и ще направя.

Не съм сигурна до колко  е уникален, но засега не се сещам за подобен точно такъв.

Маникюрът е направен от Ася от Дъглас, Мол Сердика.

A на вас харесва ли ви? Имате ли предложения за дубликати?

Свързана публикация:

4 коментара:

  1. Много хубави снимки и маникюр. По принцип не харесвам такива перлени цветове, но при теб стои наистина нежно и отива на формата на плочката. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Ивче. И аз не харесвам перли особено пък полупрозрачни, този обаче е по-различен - стои някак много заскрежено, а на живо е още по-хубав.
    И вече стават 8 дни откакто е на ръцете ми и не мърда, невероятно траен лак.
    Все повече ме влюбва в себе си.

    ОтговорИзтриване
  3. Цветът не ми харесва, не стой нежно на ръката ти, въпреки че си направила снимки до красивият букет. Няма покривност, създава впечатлението, че маникюрът не е направен добре. Имаш бяла, нежка ръка, чоите ми останаха в предходната публикация с маникюра от Арлет.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, всеки си има вкус:)
      Аз също не харесвах полупрозрачни лакове, но този ми харесва.
      Даже все още съм с него - вече 11 дни - шокираща трайност.
      Утре ще го сменя с новия пролетен Порцелан на Диор.

      Изтриване