"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 16 юни 2014 г.

Chanel & Estee Lauder Summer 2014 Beauty Haul


 Съвсем ненадейно в България пристигна лятната колекция на Chanel за 2014 -

Reflets d'Ete de Chanel

Въобще не я очаквах и когато в събота телефона ми зазвъня и ме поканиха да я разгледам аз буквално щях да падна.
Ако искате да видите какво си избрах този път...



Три лака
 Chanel Le Vernis 619 Pink Tonic, 623 Mirabella, 615 Sweet Lilac.









 Ружът Le Blush Creme de Chanel 79 Cheeky

 Глосът 03 Glaze

 Трите сладурски бурканчета с
Illusion D'Ombre 95 MIRAGE, 97 NEW MOON , 96 UTOPIA








 A ето и всичко:


 Като подарък получих този несесер на Chanel.
 А понеже се оказа, че имам и 157 лв събрани чрез точки от пазаруване в Парфюмерия Долче Вита ( да, в парфюмерия Долче Вита редовните клиенти имат карта в която при покупка им се трупат точки, които директно се обръщат в пари и с тях можете да си вземете каквото искате от магазина) си взех и тази свръх нова палитра Бронзова богиня на Есте Лаудер от лятната им колекция за 2014 - обожавам всички бронзови богини на Есте, това е любимата ми серия, така че нямаше как да я пропусна:

Под секрет ви казвам, че има и още неща от лятната колекция на Chanel, но те са от Selfridges и си ги поръчах още преди да знам , че ще идва лятна колекция в България...Ще ги видите в отделна публикация:)

А вие какво си избрахте от летните колекции този сезон?

8 коментара:

  1. Wow, beautiful collection!
    http://whattaylorbuys.blogspot.co.uk/

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни неща, просто нямам думи :) Гланцът на Шанел ми се струва невероятен, както и палитрата на Есте :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:)Гланцовете са прекрасни, целият акцент това лято е в очите.
      А палитрата на Есте ми е сбъднат сън направо като се има предвид особено, че аз отдавна ползвах двуцветните пудри Бронзови богини като всичко - сенки, бронзат, руж - много е хубава тази серия на Есте, разкошотия.

      Изтриване
  3. Тогава ти пожелавам на много екзотични дестинации, това лято да я разходиш :)

    ОтговорИзтриване