"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

четвъртък, 5 март 2015 г.

Разходка с катамаран по вълните на Атлантическия океан - Los Gigantes, Tenerife, Canarian Islands

 В това намръщено време днес ( Марта показва характер ) се сетих , че не съм ви разказвала за това колко много обичам всякакви разходки с кораби, салове, лодки, гемии, фериботи по реки, океани, езера, морета и прочее.
Където и да се намирам не пропускам да се повозя на корабче - въобще в екскурзиите ми има следните задължителни моменти - качвам се на най-високото място - кула, църква, хълм, крепост, небостъргач и снимам от там; обикалям с хоп он, хоп оф докато ме надруса до степен да ми се клатят зъбите и се разхождам на всички възможни корабчета, лодки, салове , които има в околностите. Също така ако има вулкан никога не пропускам да се изкача и до него:)))макар, че обикновено си умирам от страх, обаче жаждата ми за нови неща е по-силна от страха.
Така че нямаше как да пропусна разходката с катамаран по вълните на Атлантическия океан и посещението на невероятната природна забележителност Лос Гигантос.



 Разходката трае около 5-6 часа. Ние избрахме катамаран със стъклено дъно, защото от по-малките кораби той люшка най-незабележимо, а гледката е изумителна. Пък и вълните на Атлантика не са никак за пренебрегване.
За тази екскурзия се тръгва рано по изгрев слънце. С катамарана влизате сравнително навътре и пътувате упоредно на брега. Около вас е пълно с делфини на които всички се радват разбира се и на катамарана цари голямо оживление, защото всички тичат да видят делфините - а те сякаш разбират колко много хората им се възхищават и скачат, гмуркат се, да не повярва човек:)Ако имате късмет можете да срещнете и китове.Те са страшнички.Твърде големи са понеже.
След около 2-3 часа плаване стигате до тих и изключително красив залив, целият обкръжен с огромни скали от вулканичен произход, които са високи около 1000 м. Това място на Канарските острови е известно като Лос Гигантос.
В този залив има още много корабчета от най-различен вид - пиратски, ретро, платноходки, че даже надуваеми лодки. -Няма пристанище или кей близо до Лос Гигантос и цял ден сте на кораба. Разбира се, вие можете да си изберете всякакво корабче за да стигнете до лагуната на Лос Гигантос, но катамаранът наистина люшка най-малко - проверено и изпитано лично от мен:).
В залива, който е невероятно красив и все едно е късче от рая, не случайно всички искат да го посетят, може да се къпете - сред ята от прекрасни разноцветни рибки, обаче се срещат и медузи, та ако сте алергични вземете си някакво мазило, не пропускайте обаче това изживяване, защото е вълшебно. Аз обикновено нацелвам всичко опасно, а парещите медузи щом ме видят, че идвам се залепват за мен, та никой друг от компанията не се притеснява, че ще му се случи нещо, защото обикновено то се случва на мен - такъв легендарен Марко Тотев по отношение на медузи, риби и раци съм, добре, че не съм плувала досега около акули, защото със сигурност нямаше да четете тези редове.
От катамарана ви осигуряват чисти плажни хавлии, джапанки, въобще всичко ако случайно не сте си взели неща за къпане и плуване. На катамарана също така можете да обядвате, да закусвате , да се печете, да храните птиците, които са невъобразимо много и въобще изкарвате си един прекрасен слънчев морски ден, след което с кораба тръгвате обратно. Връщате се по тъмно, поизгорели, солени и не можещи да се движите по права линия, което не е от питиетата, а от това, че сте плавали цял ден, но това е за кратко:)))Важното е, че душата ви пее.








































































2 коментара: