"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

неделя, 11 май 2014 г.

Beauty Shopping At Harrods/Моите нови козметични похождения в Harrods.

Здравейте в този разкошен слънчев неработен неделен ден. Надявам се , че всички сте поне в парка. Да си стоите в къщи в такъв ден е просто забранено:)

Бях ви обещала да ви покажа моя шопинг в Harrods и днес пускам първа част.

Огромният кашон пристигна невредим и бърз с DHL, друг е въпросът, че аз едва вчера намерих време да го отворя:





Вътре имаше огромна много луксозна черна кутия с надпис Harrods със златни букви:



Всичко в нея бе изключително добре опаковано:




И така нека да започваме с първото пакетче , което съвсем произволно взимам от кутията:



 В него са две палитри - едната e Desert  на Dolce &Gabbana от колекцията им Animalier , a другата е Save The Bees на Chantecaille от най-новата им колекция за пролет/лято 2014.

 Палитрата Desert 123 , Dolce &Gabbana е една от палитрите, които участват в създаването на онзи невероятен грим на Кейт Кинг ( повече можете да прочетете ето тук) от ревюто на Долче и Габана за Пролет /Лято 2014.
Палитрата Desert 123 я има и в редовната линия на бранда и там не е така опакована, а е с обичайната овална златна кутия, но аз предпочетох невероятния ексклузивен стил на Animalier.








Палитрата за очи и лице Save The Bees на Chantecaille  за пролет/лято 2014 е отново изключително екологична , каквато е политиката на бранда и е посветена на спасяването на пчелите.
Невероятно красива e отново ( напомням ви на есенната, която бе посветена на спасяването на дивите коне и също бе шокиращо прекрасна -ето я тук ).
Както вече знаете 5 процента от приходите на бранда Chantecaille, който създава изключително луксозни и красиви бюти продукти, отиват за каузите, посветени на спасяването на животните.







И така минаваме към втория пакет:

 В него има две палитри на култовия италиански дует Dolce & Gabbana
 Първата е невероятната рубинена палитра The Ruby Eyeshadow Smooth Eye Colour Quad
  Femme Fatale. Тя също е част от редовната линия на бранда и освен в рубиненото ексклузивно изпълнение, я има и в обичайната овална златна кутия, на нормална за бранда цена.
С тази палитра е създаден ето този изключително популярен макиаж на Моника Белучи:

Тя е наистина толкова възхитителна, че дори аз, свикналата с какво ли не в света на модата и красотата , онемявам и чак се разтрепервам от възхита и вълнение.
Невероятна, невероятна красота.
Опитах се да предам поне малко от тази красота, но не успях.
Все пак:






 Следваща е абсолютно иконичната палитра Cocoa на Dolce &Gabbana, това е точно онази палитра, която е използвана за грима на ослепителната Моника Белучи за новата колекция, която да не забравяме освен, че е гениална актриса е и лицето на Dolce & Gabbana.
 Палитрата е в традиционната овална златна кутия на Dolce & Gabbana.





И така ето и третия пакет, който е твърде голям и аз съм учудена - но това е то предимството на шопинга онлайн, особено пък, когато не отваряш веднага поръчката - някои от покупките са напълно забравени и се превръщат в изненада:)))
Ето я и моята изненада от мен за самата мен:

Какво ли има тук?

ха, Том Форд - никога не бих повярвала:)))





Палитрата на Tom Ford за лято 2014. Не мога да кажа, че съм чак шокирана или впечетлена от нея, все пак аз съм виждала и много по - луксозни изпълнения и не е никак лесно нещо да ми се хареса, но не мога да отрека, че новата  палитра на Tom Ford е наистина много приятна и аз с удоволствие ще я пробвам.

Следва втора част на публикацията и проби, ох! дано имам време, и подробни ревюта.
Можете да ми кажете, ако за нещо сте особено нетърпеливи и искате веднага да разберете всичко за него, за да му обърна внимание преди другите.

Какво си харесахте най-много от нещицата до тук?

Да не забравя да ви напомня да се разхождате и да спортувате ей, а да не седите само пред компютрите:)))

До утре, когато ще поустна втората част на тази публикация:)

втората част

2 коментара:

  1. Чудесни покупки! :) Всичките са прекрасни, но очите ми останаха в палитрата с пчелите на Chantecaille. Би ми било интересно да прочета повече за нея в някой от следващите постове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Маги:)С удоволствие ще дам предимство на новата палитра на Chantecaille и ще я разгледам първа:)

      Изтриване