"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 17 февруари 2014 г.

TAG:Would You Rather?

Тези дни Татяна  (Resident Konte) ме таг-на  и бързам да отговоря, тъй като ми се стори доста забавно :)

Въпросите не са никак лесни и ме изправиха пред сериозни чуденки и дилеми.




1. По-скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки?

палитри на Chantecaille и Kryolan

В крайна сметка и спиралите, и моливите, и червилата, и палитрите са вещи, които се купуват с пари.
От загубата на вещи не се притеснявам никога.
Може би предпочитам все пак да не загубвам палитрите си със сенки:)Докато загубата на спирала въобще не ме притеснява - миглите ми са дълги , завити и много тъмни.
Колекцията ми от червила обаче е твърде ценна и огромна и също не бих искала да я губя.



2. По- скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?

Обичам косата си. Тя е много гъста, пищна, дива, буйна, уникална и изключителна и не искам да се разделяме, колкото и да ни е трудно понякога и на двете да съжителстваме заедно и макар че май  все аз съм тази, която прави компромисите във връзката ни. Но не бих я отрязала никога. По-скоро бих и купила още много глезотии за да се радва:)

3. Коралов или розов руж?

Нося и двата цвята с удоволствие, може би предпочитам розов за зимата и коралов за лятото.

Guerlain
4.Ако имаш 1000 лв за харчене, по- скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?

1000 лв. са страаашно малко, но бих добавила 1940 лв. и бих си купила ето този клъч на Dolce&Gabbana от последната им колекция - това е за момента.


Иначе бих накупила дрехи на Катерина, както и правя непрекъснато - това е основния ми вечен разход и тук наистина нямам спирка- много обичам да я обличам красиво и стилно.




5.По- скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?

Зависи от ефекта, който искам да постигна - аз харесвам еднотонния грим с различно - степенни нюанси и мога и с един продукт да направя грим, ако имам вече база. Но по-скоро молив за очи  бих използвала за червило - моливите на Диор са идеални за целта


6. По- скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?


Едно червило - YSL Rouge Volupte 13 Peach Passion.


7.По- скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?

Кацала съм в Дубай в края на декември при 35 градуса с кожено палто и пуловер понеже идвах от зимна и снежна България,  и вярвайте ми веднага, ама веднага ги съблякох:)
Така че придържам се към сезоните и в грим, и в дрехи доколкото мога.

8. Конска опашка или messy bun?

Нито едното, нито другото, защото косата ми е много тежка и не търпи никакви хващания.


9. Ако трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела- тъмен, ярък или неутрален?

Неутрален - CHANEL 559 Frenzy - това е най-любимия ми лак, ако не обожавах Шанел то само заради този лак щях пак да го обикна. Това е лакът, който мога да нося до края на живота си - много е богат на отсенки, всеки път, когато го нося откривам нова .Наистина шедьовър.

10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?
като цветотип и излъчване най-близка ми е Джесика Алба

Така, че по-скоро неутрални очи и неутрални устни. Това е любимия ми грим. Много внимавам с акцентите. Косата ми е страшен акцент и като акцентирам и още нещо в себе си, ставам толкова акцентирана, че народът почва да се избива по улиците. Шегувам се. Всъщност само пищят и припадат.Пак се шегувам.


Ярките устни и/или цветният грим са за по -специални моменти. Като Нова Година:))Тогава и без друго всички пищят.Добре де, за трети път се шегувам.

11. Ако трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала- грима или лаковете за нокти?

От лаковете не бих се отказала. Защото маникюра си го гледам нон стоп. А грима? Че аз и без грим съм си хубава - ха-ха-ха!:).


Всяко момиче или всяка дама може да се чувства тагната и да направи тага.








2 коментара: