"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 20 ноември 2015 г.

Life is Life ! - Day 1 - 25 october 2015 - Sofia, Malpensa, Milano, Starhotels E.c.ho, Duomo di Milano, Galleria Vittorio Emanuele.

Когато Океанът Свири Фламенко
Огромните Круизни Кораби Танцуват Валс
Начало - Ден 1, Част 1

Милано

Милано, неизменната и ексклузивна столица на модата  бе първата ни дестинация.
Обаче този ден Милано от столица на модата се бе превърнало в столица на тийн музиката.
На 25 октомври точно до Дуомото и фронтално срещу Галерията Виторио Емануел се вихреше супер мега як концерт на MTV EMA за музикалните евронагради  2015  изцяло доминиран от...ох, оставете ме , моля, веднага да припадна  ...от Джъстийн.
Какво? Какво? Още питате от кой Джъстийн ли?
От Джъстийн Бийбър, разбира се. Който взе цели 5 награди.
Направо ми идва да възкликна "Какъв ти тук ужас?Той пеел човека!" обаче
няма да съм емоционална и ще мълча. 
Ако искате повече за Бийбър четете тук. 


До Милано пътувахме с полет на Bulgaria Air.
 моята бордна карта

Той бе изпълнен за наш некъсмет с по-бавен самолет BAE и пристигна доста по-късно от предвиденото от нас време.
Затова взехме такси от Малпенса, която е летището на Милано, до самото Милано.
Таксито бе на ужасяваща цена. Няма да я споменавам, защото ще сънувате кошмари.
Общо взето не ви съветвам да си взимате такси от Малпенса. Може да го резервирате предварително по интернет и тогава съществува една голяма вероятност да ви излезе по-евтино.
Но директно от Малпенса недейте !
Аз съм си взимала такси от Малпенса, когато юни месец пътувах с Леонардо за световното първенство на кучетата с доказано родословие и породи признати от международната кучешка организация FCI, но тогава бях резервирала таксито си чрез tripadvisor и пристигна един огромен микробус мерцедес, който даже бе по-евтин от другите таксита.
А и шофьорът ми пренесе всичко "от - до" и нямах грижа.
Така че имайте предвид, че има голяма разлика между такситата резервирани предварително онлайн и тези взети директно от летище Малпенса.


В Милано отседнахме в Starhotels E.c.ho.
Това е един изключителен хотел, защото в него всичко е екологично.
Нашата стая 508 имаше огромна тераса и гледка - гледаше точно към грандиозната сграда на Milano Centrale.



Делукс стаите на Starhotel E.c.ho са оборудвани с всичко за да си направите кафе, чай, еспресо.
A персоналът е изключително мил, любезен и отзивчив. Говорят 5 езика.
В Стархотелс също така можете да избирате вид възглавница, има меню за възглавници и си избирате вашата най-подходяща.
 ***
 След като взехме душ, пихме кафе, чай, пепси и фанти, снимахме се и отпочинахме малко,тръгнахме към Дуомото.

Когато пристигнахме на Дуомото
концерта с Джъстийн Бийбър точно бе в своята завръзка...

Аз се опитах да избягам, но не успях.
Тук мъжът ми ме е хванал в кадър как несполучливо бягам от Джъстийн Бийбър.
Все пак накрая намерихме тих чак не, но полуоглушителен пристан в Галерия Виторио Емануел или по-точно в един от нейните ресторанти, където поръчахме вино, гореща френска лучена супа и джелато:)
А след това се разходихме по опустялия и даже вече почистен след концерта площад пред Дуомото.

Развеселена от виното позирам ухилена до уши на чистия вече площад.
Сцената обаче все още бе в наличност и много ме ядосваше,
защото провали плановете ми за наистина хубави нощни снимки на Дуомото.
А си бях взела дори статив.


На другия ден пътувахме за Genoa или за Genova, както и казват италианците.
Но аз имах и планове за ранно притичване след закуска за още едно еспресо до Дуомото,
както и за бърза обиколка на Ла Ринашенте...

Целувка за лека нощ от терасата на стаята ни в Starhotels E.c.ho.
И понеже знам, че ви е интересно - маникюр Arlet Stars, лак Dolce & Gabbana Light Blue ft Passione

До скоро писане!Bacio!

Не пропускайте Пилотната публикация за круиза
ТУК

Вижте и Дневник на пътешествието

 Още за мои пътувания до Милано можете да прочетете ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар