"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

неделя, 26 юли 2015 г.

Колко е живот да му се сърдим?



Циганчето, дето ме спасява всеки път, когато притъмнея,
вчера връхлетя така щастливо, че денят запя и се разгърди.
"Како - вика - срещу десет лева моята сестричка стана фея.
Има нова рокля, усмихни се. Колко е живот - да му се сърдиш?
Како - вика - всичко ще ти върна с лихвите, но само да порасна.
Десет нови рокли ще ти купя. Ти ще бъдеш следващата фея.
Само се усмихвай дотогава, че като заплачеш - е опасно.
Кожата повяхва. И душата. А пък аз не ща да остарееш."
Знаеш ли защо ти го разказвам? Нямам вече правото на рани.
Трябва да съм хубава, когато моят ден отново се разгърди.
Трябва да съм хубава отвътре - всички десет рокли да ми станат.
Отиди си без скандал, защото...колко е живот да му се сърдим?

Камелия Кондова


фотография - Александър Юстин

Няма коментари:

Публикуване на коментар