"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 18 ноември 2016 г.

Моята София - 1

Тази година на празника на моя роден град потърсих снимки, мои снимки
на него 
и се оказа, че нямам.
Не повярвах. Замрях.
Но НЕ! истина било. Нямах.
Нямах снимки на най-любимия си град,
този единствения, моя, родния,
в който живея цял един живот и продължавам да живея
кога с радост, кога с тъга, кога с болка, кога даже с омерзение,
но винаги с любов.
Намерих мои снимки на Ню Йорк, на Бостън, на Филаделфия,
на Кайро, на Париж, на Истанбул, на Рим,
на Хараре, на Москва, на Вашингтон, на Балтимор,
на Дубай, на Милано, на Виена, Севиля, Гренада, Маракеш,
Бремен, Хамбург, Асуан, Франкфурт, Луксор, Акаба, Палермо, Чефалу.... и т.н.
Намерих също и мои снимки на Варна, на Велико Търново, на Созопол,
на Пловдив, на Мелник, Смолян, Боженци, Ковачевица, Жеравна, Копривщица, но така и не намерих мои снимки на София.



Познавам София така както познавам себе си.
Няма друг град на света, който да ми е толкова близък, който да е неизменна част от мен.
А какво излезе?...Че аз никога не съм снимала тук.
Снимала съм ресторантите на София, кафенетата на София, но не и самата София, моята, родната София.
Затова сложих фотоапаратите в раницата и тръгнах да снимам София, тази София, в която съм родена и отрасла, тази София в която живея, тази София, която обичам.
Искам да я видите такава, каквато я виждам аз, софиянката.

 Снимките ще публикувам тук, под етикет "Моята София".












pictures The Lady With The Little Dogs And The Cat's Photography

2 коментара:

  1. Страхотни снимки! Обожавам есента :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:)И за мен есента е любим сезон, макар да предпочитам пролетта. Харесвам всички сезони, не обичам само зимата, когато е в града, зима в планината или гората харесвам много.

      Изтриване