"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 14 август 2015 г.

DOLCE & GABBANA Intense Nail Lacquer 767 Light Blue или всичко хубаво на този свят е синьо



Kак мислите, кой е цветът на лятото?
Не е ли там където лятното небе  се слива с лятното море?
Защото цветът на лятото е светло синьо.
Нали?

Това лято Dolce & Gabbana допълниха своята светло синя серия като към толкова обичаните светлосини парфюми - нека да ви ги припомня: класическото Dolce Gabbana Light Blue, Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino, Dolce Gabbana Light Blue Escape to Panarea, Dolce Gabbana Light Blue Sunset in Salina,  създадоха и червило в светло синьо, и лак за нокти в светло синьо и палитра от сенки за очи отново в светло синьо.

Всичко за всички, които обичат Light Blue.



Днес ще ви представя Dolce & Gabbana Intense Nail Lacquer 767 Light Blue.





Dolce & Gabbana Intense Nail Lacquer 767 Light Blue e нов лак за нокти от лятната колекция на Долче и Габана за 2015.
Формулата на тези лакове е изцяло нова и подобрена - първите лакове от серията бяха пуснати пролетта на 2015. Към серията има и база, която подхранва и заглажда ноктите, както и топ лак за по-бързо изсъхване на лака и за допълнителен блясък.
Четчицата е изключително удобна, нищо не се разтича, всичко застава точно както трябва и то без никакви усилия.
Лаковете от новата серия на Dolce & Gabbana са с оптимална консистенция и отлична пигментираност, покриват напълно на два слоя - не образуват балони или някакви други ужаси, така характерни за една друга скъпа марка лакове, не, тук няма такова нещо - всичко е изпипано, равно, лесно, удобно и съответно прекрасно.
Освен това за моя изненада лаковете на Dolce & Gabbana се отличават с трайност - въобще не ви трябват ши лакове, винил и прочее.
За мен поне това е голямо предимство, защото дълго време ползвах ши лакове и винили тъй като трайността е предпочитано от мен качество, понеже нямам време да се лакирам и разлакирвам всеки ден. Но ши лаковете и винилите малко или повече влошават състоянието на нокътната плочка. Така че съм доволна да намеря лакове, които са трайни, без да вредят на ноктите ми.
Ползвайки базата и топа от серията лакът може да престои на ръцете ви докато не решите да го свалите и то без да покаже някакви недостатъци.
Така поне е при мен. Аз не си пазя маникюра по никакъв начин и въпреки това четвърти ден Light Blue е на ноктите ми и то без никакви забележки. Забелязвам също, че ноктите ми станаха по-здрави от преди.
Това лято досега използвам само лакове от новата линия на Dolce & Gabbana и не мога да се начудя на здравината на ноктите си - не се чупят и не се разслояват. Както знаете не правя никаква реклама в публикациите си, а си казвам и пиша винаги точно каквото мисля - когато съм възхитена не се притеснявам да го покажа, както и когато съм недоволна. В случая съм възхитена. Така че спокойно препоръчвам тези лакове на всички, които предпочитат качеството пред количеството.

Моята оценка за Dolce & Gabbana Intense Nail Lacquer 767 Light Blue е  абсолютно заслужено 10 от 10, като не би могла да бъде друга.
**********
Това е вече третият лак от серията Dolce & Gabbana Intense Nail Lacquer, след Mint и Stromboli , който пробвам и съм наистина впечетлена.



Повече за другите лакове от серията Dolce & Gabbana Intense Nail Lacquer може да прочетете в публикацията ми - Dolce Gabbana Intense Nail Lacquer Collection Spring 2015 - Mint ft Stromboli.

Препоръчвам и базата и топа на Dolce & Gabbana Intense - с тях всичко е съвършено.


А самият цвят? Цветът на Dolce & Gabbana 767 Light Blue е много дълбок, идеалнo балансиран, ненатрапчив, но уникален и подходящ за всеки тип тен и кожа.
 Dolce & Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino




 Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina




Маникюрът с Dolce & Gabbana Intense Nail Lacquer 767 Light Blue 
е направен от Светла, салон Нуши, Мол Пикадили Парк, Варна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар