"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

понеделник, 8 юли 2013 г.

Un Amore Grande - същинска част, всичко е по действителен случай.

Това е фотороман, написан от котарака Доменико Долче Дебелчо:) и е посветен на неговата любов, която е кучето Чара.
Всичко е по напълно действителен случай.


Здравейте, аз съм котаракът Доменико Долче Дебелчо и съм най-великият любовник на този свят.


Дон Жуан ли?
Аз съм го учил.

Казанова? Моля ви се, не отваряйте дума пред мен за това парвеню.

Освен любовник, аз съм писател, поет и философ.
Казват ми Доменико Долче Дебелчо Хемингуей.
Лъвът Доменико Долче Дебелчо Хемингуей.




Винаги пиша романите си прав и винаги в Париж.
Навици.
Понякога, но само понякога се случва да размишлявам край някоя достойна за това река като Нил или Яндзь.
Други няма. Да го знаете от мен независимо какво ви говори онази смешна наука географията.
Само Нил и Яндзъ. Това са реки достойни за размисъл:)
 Аз обичам твърде много, искам твърде много и пиша за всичко това.
Има някакво непосредствено и мигновено привличане между мен и всяко създание от женски пол, недекларирано, но много, много силно.

 Но макар и прекрасните дами да ме вълнуват силно 
в живота ми има само една любов и това е Тя.
Чара.
Вижте снимката. Вижте нейните голями и лъчезарни уши.

Малко е едра за мен наистина,
но няма да оставя разликата в ръста да провали нашата любов.


Тя има много здрав апетит. Харесвам такива жени.
Неукротима е.

Редовно изяжда всичката ми храна.
НО за нея съм готов да кача Джомолунгма, да се спусна в Бермудския триъгълник и дори да стоя гладен.
Какво ли не прави Любовта?
Бих и давал да яде от моята паничка до края на живота си.
И как иначе, вижте какви ръце има само и какъв великолепен маникюр.
Харесвам соанирани жени.
Освен това е спортна натура.
Винаги бяга след топката, хваща я и никога не я пуска.
И както виждате е максималистка.
Не бих могъл да издържа до себе си някоя дзен натура, да ми ръси само ориз , водорасли и суховати забележки.
Кокетна и изискана, тя крачи като Мерилин Монро за среща с Джон Кенеди. 
Само вижте как поклаща брошка детелини.
Луд съм по нея и по нейния стайлинг.
Неутoлима е. В жаждата за знания.
Чете на глас на Алекс и Катерина и те я слушат със зяпнала уста.
Проверява дали са си написали домашните.
Учителката им е в удивление - "Как може едно куче да е толкова интелигентно?!"
"Може" - отговори и Катерина - "защото това е Чара."
Аз, като нейн кавалер,защото аз съм нейн рицар, а не мъркащо котенце винаги я пазя и закрилям.
Обичам да се сгушвам в нея и така заспивам най-щастлив:


Не, не бих могъл да обичам някоя кукла.
Нито лигава мопска Марципанка!
Аз обичам само моята си кучка Чара!
Една дама трябва да е дръзка и самоуверена.
И да ползва Герлен Инсолeнс.
А тя го прави. Кой парфюм мислите, че събаря най-често от тоалетката?
Познахте.
Понякога ми се струва, че прекалява с тази нейна независимост и твърде много се разхожда навън.
Без мен.
Какво прави там някъде, далеч от мен, се чудя обзет от ревност?
Ревнувам я.
Точа нокти и си спомням, че всъщност съм лъв, тигър и бенгалска пума едновременно.
Само да се върне...
Обичала природата, казва ми.
И преследването на лебеди.
Тук вече я разбирам - щом видя птици и аз почвам да тракам със зъби.
Но и тя не издържа дълго без мен. Направо зарязва всички и безапелационно 
хуква към дома.При мен.
Никой не може да я разколебае.
Знае, че я чакам аз.
 Спокоен и леко хладен след нейните забежки, но не за дълго...

Че мога ли да устоя на дяволския нейн чар? 
Никой не може.
Защото тя е Чара, най-чаровната.

Обмислям разни фабули в момента.Но не всеки ме разбира и някои си мислят, че аз съм мило пухкаво коте, а не неустрашим лъв и писател.


 Може би "Старецът и морето"?
Имам ужасното предчувствие, че за тази новела враговете ще ми пробутат Нобеловата награда.
Не бива да го допускам!
И все пак го направиха !Бесен съм!Бесен съм!Бесен съм!
Проклетата Нобелова награда!    
Какво да правя сега с всичките тези пари?!?!
Дали да не се оженя за моята голяма любов?
Добра идея.
Това би решило много бързо проблема с парите.
Колко диаманти да и купя за да разбере, че не искам да сме само приятели?
Освен това , хич не ми пука какво ще пишат за нас в жълтата преса.
Британски розов котарак взима овчарка за съпруга?
Е, и, направо ги хвърлям тези злостни клюки зад гърба си.
Защото истината е - неукротим лъв залюби вълчица и тя му отвърна с взаимност.
Но какво разбират журналистите?
Розов котарак ли???
Ще ги съдя.
Изискано бежов съм.Да се знае!

Всъщност защо наистина да не се оженя?


_______________________________________
*Трябва да поясня, че фразата "Здравейте, аз съм най-великият любовник на този свят" е взаимствана от филма Дон Жуан на Франсис Форд Копола в главната роля Джони Деп, и с Марлон Брандо и Фей Дънуей.
Така започва филма .
Ползвахме тази фраза и като своеобразна препратка към филма.
Други бележки - Писателят Ърнест Хемингуей получава нобелова награда за новелата
"Старецът и морето"

Публикацията е написана по идея и със съдействието на Алекс и Катерина.


12 коментара:

  1. Oooo, коткоооо! Страшни са <3 <3 <3 Кучето и котката на приятеля ми едвам се понасят, но това е защото котараната е доста своенравна... Все пак съм сигурна, че се обичат и те :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моите се обожават и се защитават, ако например се случи овчарката да остане някъде, котаракът почва да я търси и да крещи - един вид защо я забравихте?Къде е?И тя като дойде първата и работа е да му удари едно цунко, а той стои доволен.

      Изтриване
  2. Хихиихих страшна история!Допадна ми много!Първо ми харесаха главните герои, но второстепенните също са много сладки :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много готини домашни любимци, аз също си имам едни такива, но цветовете им са разменени. А с историята се е получило супер интересно :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно е! Много хубава история! :) Големи са сладури и четиримата! Живи и здрави да са ти! :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Мале, мале каква красота! Влюбена съм в тях, тц, тц какви са красиви. Котаракът е много изискан сладур, а кученцето просто няма как да не те разсмее, както и другите две животни - май дето са от човешкия вид :)

    ПС: Репортажът има премеждия, но скоро ще е готов *кихам и кашлям многозначително*

    ОтговорИзтриване
  6. Много весела история! Всички участници са много фотогенични, а разказвачът си личи, че е котарак от класа (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се , че ви харесва и че успях да ви развеселя:)))Жести, благодаря, мила:)

      Изтриване
  7. Охо,какви сладури:)))))Да са ти живи и здрави,Светле:)Ти си прекрасен човек и заслужаваш цялото щастие на земята:)
    Ама много ги обичам:)

    ОтговорИзтриване