"

2017 - The Year Of Gabrielle Chanel, A Rebel At Heart

четвъртък, 8 май 2014 г.

Giveaway! - Печели го Румяна Петрова!

Напоследък в бюти блогосферата се вихрят гивауеи.

В това, разбира се, няма нищо лошо. Дават се подаръци, хората участват, лайкват страници, шерват, стават последователи и се радват, други не и т.н.

Аз не участвам, защото буквално съм затрупана с неща под чиито куп безпомощно махам с ръчички и крачка, та недай си Боже, да спечеля  гивауей и вече наистина в къщи няма да има повече никакво място и ще трябва да опъвам палатката на двора.



Следя ги обаче по неволя тъй като съм абонирана за блоговете, правещи гивауеи.

Това , което ми прави впечетление,


че печелившата в тези съвсем случайни бг гивауеи в 40-50 процента е все една и съща:)

Все Румяна Петрова.

Румяна Петрова спечели гивауея на бюти блога "Fashion Books Inspiration" , декември 2013, и от този момент ,  като и тръгна - февруари тя спечели гивауея на един блог , забравих го вече как се казва , а  днес гивауея на бюти блога "Яж здраво и се гримирай още по-здраво" с което всъщност провокира моята реакция. Може да е печелила и други гивауеи през тези няколко месеци, но аз съм ги пропуснала, а и не ми се рови чааак пък толкова. Тези ги хванах съвсем случайно. Без въобще да искам. Рандом, както е модерно да се казва тези дни в бг бюти - блогосферата.

Ни най-малко не знам коя е тази прелестна дама, но за пет месеца Румяна Петрова е спечелила съвсем случайно 3 гивауея. Не конкурси, състезания, а нещо , което претендира за напълно случаен избор - рандом гивауей.

Възможно ли е това? За моя зла участ елементарното познаване на теорията на вероятностите и числата на Фибоначи ми казва - "не, не е възможно, тука има някаква тънкост".

Разбира се, не се сещам каква е тази тънкост, нали съм си блондинка. А съм много любопитна, почти колкото котаракът ми е.
Затова и реших да питам - а каква е тази тънкост?

Понеже не знам, ако аз пусна гивауей, а моите, знаете обикновено са с подаръци за десет човека, дали пак Румяна Петрова няма да спечели поне 4 - 5 от кутиите?
Съвсем, съвсем рандом.








16 коментара:

  1. Лелеее,чак публикация отделно направена за мен,хаха,поласкана съм.Да,спечелила съм 3 giveaway-a,с ръка на сърце казвам,че няма нищо наговорено,преди не съм печелила нищо,явно късметът ми е "тръгнал",но няма какво да се обяснявам,много добре си знам,че не съм направила нищо специално,за да спечеля,нито съм се молила нито нищо,явно наистина съм късметлийка,и въпреки че казваш "нищо лично" блябля за мен публикацията ти е обидна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не разбирам обидата ти, мила Румяна:)
      Публикацията ми не цели да посочи , че има нещо уговорено или че ти се молиш на този и на онзи.
      А по-скоро, че алгоритъмът на рандом гивауеите явно силно ти симпатизира - попрегледах блога ти и той наистина е много симпатичен, така че това не е чудно.
      Няма нищо лошо в гивауеи по симпатия - аз лично бих правила само такива, но те не са рандом.

      Изтриване
  2. Според няма нищо невероятно в това Руми или който и да е да е спечелил три пъти от Гивауеи, които са доста напоследък, а участниците не са милиони. Има не по-малки съвпадения в живота от този случай. Просто тя е постоянна и участва често. Аз например никога не съм печелила, но не съм и много опитвала, винаги съм все с нагласата, че 'и този път няма да имам късмет', и това често ме отказва, а не би трябвало. Чак се замислям, ако пък вземе да ми потръгне да не си помисли някой, че има нещо скрито-покрито хаха:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Три пъти един след друг в случайни гивауеи е малко повече за да сме убедени напълно в непреднамереноста на избора.

      Изтриване
  3. Анонимен9 май 2014 г., 10:24

    А Вие, прекрасна Светлана, с кой номер боя от 1 до 10 по Фибоначи се изрусявте? Ако Ви затруднява отговора, се върнете пак в математическата, да си доучите.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен9 май 2014 г., 10:37

    Aз също мисля, че е доста невъзможно да се спечели в случайни гивауеи три пъти един след друг и за толкова кратко време.
    Съвсем явно е , че тези гивауеи не са случайни.Победителят не се избира на случаен избор,както е обявено,а по приятелство и симпатии.
    Обявява се случаен гивауеи,наивниците се връзват и търчат и се записват,а после подаръка се дава на наши хора.
    Нищо ново под слънцето.Въобще не се учудвам. По честно е да се даде някакъв критерии.Само се лъжат хората.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен не бива да свикваме с това, че лъжата е нещо обичайно.

      Изтриване
  5. Анонимен9 май 2014 г., 14:51

    и винаги гивауеите се печелят от блогери:)Как пък веднъж досега момиче,което не е блогер не спечели от тези рандом гивауеи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, това също е доста странно за гивауеите на рандом принцип.
      Алгоритъмът на рандом не би трябвало да разпознава кой е блогер и кой не и всички да участват на равни начала и да печелят по равно, щом става дума за гивауей на случаен принцип.

      Изтриване
  6. Аз съм изключително учудена, че досега не съм спечелила и един гивауей :D Участвам от няколко месеца активно и попринцип се славя с неповторим късмет, колкото и не скромно да звучи. Не искам да вярвам, че Румяна (чиито блог много харесвам) е спечелила с друго различно от късмет, но и не мога да не споделя наблюдението си, че наистина в повечето случаи печелят блогърки. Аз не пиша, но Ви чета всекидневно и като Ваш отдаден читател ще се почувствам много специална, ако спечеля някоя наградка от Вас, моите гуру-та. Въпреки всичко, аз ще продължавам да участвам и стискам палци късмета ми да не ме е напуснал неочаквано. Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, какво да кажа:)
      Това, че досега не си спечелила не е толкова учудващо , защото участници много , печеливши малко, както във всяка игра.
      Но последователното печелене на едно и също момиче е леко странно.
      Аз разбирам, че момичето е симпатично и блогът и също е симпатичен, но това не би и дало предимство пред случая.
      Иначе Мартина, ти пожелавам да спечелиш.

      Изтриване
  7. Единственият път, когато съм печелила, беше защото блогърката направи дневна игра във фейсбук и даде на всички 4 участнички лакове. :D Бях на седмото небе! Но аз и не вярвам в това да участвам за награди, които не харесвам, или от които не се нуждая. Пък и блоговете, които следя, се броят на пръстите на едната ми река. Преди година беше интересно, всички бяха нахъсани. Сега публикуват веднъж на няколко месеца, и то защото са им пратили продукти. Нямам против подобни ревюта, но когато са единствените постове, се отказвам да чета.
    Поздрави, Али :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен блог медията е най-живата и дишащата медия в момента въобще .
      Аз не вярвам на вестници, списания, телевизии и форуми.Преди всичко вярвам в блогомедията като новата, актуална, искрена и истинска медия.
      Жалко е върху блогера да се влияе чрез пиар свалки под формата на събития или продукти.
      Уви, има блогове , които пишат само когато получат нещичко от някой пиар, аз такива блогове не чета, те веднага си личат, измити, безцветни, безлични, блогерката, която списва такъв блог обикновено не смее да си покаже лицето.
      Харесвам и чета блогове с ярко изразено лично присъствие, независимо дали авторката на блога пише за флормар или за диор, това, което е очарователното е личното , неподправеното.

      Изтриване
    2. За това говорех и аз. Има и една, която си показва лицето, но пак списва само, когато отиде някъде или получи нещо. Срамота! Ама честно, вината си е на читателите. Защото благодарение на тях, блогърите придобиват слава, следователно и биват търсени от марки с цел реклама и изпращане на безплатни продукти в замяна на + ревю. Казвам +, защото рядко е +/- и никога изцяло -.
      Не харесвам медицинска козметика, и грам не ме интересува за нечии събития и разходки по Витошка. Да гледам лакове, да чета пътеписи, да следя модни тенденции - това ми е интересно. Яд ме е, че толкова много блогове се развалиха в последно време, и то все такива, които имаха силно начало. Както и да е, оставам си с 4-5те блога (освен готварските), които следя, и ми е много добре да чета истински хора.

      Изтриване
    3. Покупко-продажбата на мнения , на гласове и на журналисти е винаги много дискусионен въпрос , защото списването на блог, бил той бюти или фешън, си е вид мнение, вид глас , тоест вид журналистика.
      Търговия има и в тази сфера.
      Уви, от както свят светува гладният търгува с всичко, което има, това обаче може да го направи единствено още по-гладен. Тук по-скоро въпросът е личен - чувстваш ли се гладен или се чувстваш сит.
      И не е въпросът в марката, нито в това какво имаш и какво нямаш.
      Човек може да е затънал до ушите в маркови продукти и пак да е гладен и съответно купуваем. Примери има.
      И не е толкова въпросът дали взима неща от пиар за проба или не взима.
      Ако ги взима за проба - ок, но тогава трябва мнението да е честно, а това е трудно.
      Накратко както предпочитам да чета журналисти, които не продават мнението си, така предпочитам да чета и блогове, които не продават мнението си, независимо дали получават продукти за проба или не получават.
      За форумите въобще пък да не говорим, там напълно не е ясно кой е реален и кой е измислен. Затова не отчитам по никакъв начин каквито и да е мнения изказани във форуми, а и времето на форумите, както и времето на анонимното присъствие в интернет отмина безвъзвратно.

      Изтриване